Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Nja, stallet tar väl max 2 timmar, gymma 2 timmar (inkl. dusch) och jobbar 16-21.15. Borde ha lite slapptid till övers. ;)

Och från och med idag är det strikt lchf som gäller så jag får bort det där som lagt på sig under semestern. För mig är det lättare att hålla när jag jobbar på något sätt.
 
Sv: Beach 2013, del X

Är rätt förtjust i min kropp. Förra veckans många promenader och ganska strikta kaloriräknande har gett resultat. 58,4 idag :)
Dock vet jag ju att vikten inte kommer ligga där efter Spanien, men då är det bara nya tag.
Nu ska jag packa lite och sen antingen gå till tåget eller ta bussen. Lutar nog tyvärr åt buss idag... :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Wahwahwoo! Lååångt under 60 ju, märker att jag varit borta nu :D Förstår att du är nöjd! Och du är nog snart där igen även om det skulle fallera något i Spanien. Det viktigaste är att du njuter av att vara där :p
 
Sv: Beach 2013, del X

God morgon! Planen var att gå upp strax efter 6 när klockan ringde, jag snoozade till 8:30 :p Men är ledig idag så det spelar ingen roll. Tänkte ta en lite promenad, benet känns okej så kanske drar till med hela två kilometer :D Annars blir det rätt lugnt!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jo, det är ju ändå en bit under. :)
Efter midsommar var jag uppe på 62 igen, haha. Så jag lägger på mig lätt(för det satt Verkligen kvar, det var inte bara vätska :p) men jag tappar det ganska lätt igen när jag anstränger mig :)

Tack Zass! :)
Haha, upp 6 en ledig dag?! Förstår att du snoozade! :D
Hoppas promenaden går bra :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Skönt att ha en så medgörlig kropp! :)

Haha ja, gick upp 6 igår :D Sambon jobbar men jag är ledig, men jag vill gärna hålla ungefär samma dygnsrytm som honom för annars blir jag inte trött på kvällen och det är ju trevligt att gå och lägga sig samtidigt :) Men det har väl gått sådär den senaste tiden :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Nej, södra Bergundasjön! Den stinker något helt galet och är alldeles grön och ofräsch haha. Hamnade där av en slump häromdagen, på en urmysig stig mellan Vallen och Teleborg typ. Tror man kan gå runt hela sjön men det har jag inte orkat undersöka än ;)

Härligt med nedgång på vågen! :D

Emtherlia: Paddla verkar så himla kul!
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter mysigt och gå runt sjön, även om den stinker ;)

Ställde mig på vågen idag, 76kg visade den vilket är 1 kg ner sedan i onsdags :)
Var helt säker på att jag gått upp eftersom jag slarvat en del nu :p
8kg kvar till målet på 65kg :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha förstår det (men så dör jag lite grann av att springa 3 km) :p

Mirre: Det är jättehärligt! Nackdelen är att det är så härligt att jag ibland vill sätta mig på en bänk och bara njuta istället :D
Grattis till ett tappat kilo!
 
Sv: Beach 2013, del X

Grymt jobbat! Men jäklar vad du kämpat på bra med promenerandet! Riktigt imponerad. :)

KL

Själv har jag åter legat på latsidan. Igår fungerade inte kroppen alls efter min nära 2 mil långa promenix dagen före, dessutom sov jag jättedåligt under natten. Så det blev inga direkta ansträngningar, ett par km promenad och en slö tur ut i skogen till häst.

Idag har jag hunnit rida ett litet pass, men oj så varmt det är här idag! Får försöka ta mig ut och gå en sväng efter jobbet ikväll, slutar 22.
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack du, och detsamma!
Lite ledsen över att jag inte promenerat något denna veckan typ, men jag får köra i Spanien sen ;)
GPSen funkar ju även utan internet så :p :D (och sen finns wifi i huset så jag bör kunna få in min rundor)

Härligt med ridning!
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad duktiga alla är! Känner mej som en degklump, men den förkylning jag fick i slutet av förra veckan vill inte riktigt släppa. Men jag kämpar på ändå.

Imorse var det en seg promenad, benen kändes som om de vägde det dubbla mot igår. Stelt och jäkligt, men jag har förmodligen kommit fram till varför höften inte vill bli bra. Tror tyvärr mitt midjebälte som stora hunden sitter i har legat emot och tryckt, så justerade det lite under promenader och hoppas att det nu då äntligen ska vilja bli bra..:)

Testade nytt recept igår tillsammans med sambon, pannkakor på lchf vis.. helt underbart goda och jag var proppmätt på två stycken, så 1 eller 1,5 räcker gott. Till och med sambon blev lagom mätt på 2 stycken! Och det är en bedrift!

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Så himla härligt med Spanien, jag är inte lite avundsjuk ;) Är så sugen på en vecka utomlands... Men jag jobbar 3,5 veckor till, så det får bli senare i höst.

Det finns säkert grymma ställen att promenera på kan jag tänka mig, och lite miljöombyte gör alltid gott för promenadlustan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp