Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Tack! Det har jag verkligen haft :) Men nu börjar jag jobba så nu är jag tillbaka till verkligheten. Såg dina bilder, du verkar haft en bra semester också! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Duktig du är! :)

Själv jag jag precis dragit i mig frukost och ska masa mig iväg och rida en sväng. Har slarvat ett par dagar med både kost och motion men nu får det bli bättring igen! Måndag och nya tag.
 
Sv: Beach 2013, del X

Fortsatt yrande här. Kunde knappt somna igår för att det snurrade så jävla mycket.
Wääh.
Har ringt vårdcentralen här i byn nu så får väl se om de har plats för mig. Hinner inte gå i Växjö så måste försöka få det gjort här...
 
Sv: Beach 2013, del X

Noo, när då? Eller är det bara minisats som är stängt? Om jag får ihop det med allt annat så visst kan vi träna nån annanstans.
Bra jobbat (och lite galet :p) att träna efter jobbet!

Kl
Måste verkligen göra något åt min sömn. Nu träning i alla fall!
 
Sv: Beach 2013, del X

Nix, fick ingen tid där inte... De rekommenderar sjukgymnast dock, så får se hur det känns imorgon. Är det samma då får jag försöka få tag på någon i Växjö men känns tveksamt denna veckan. Och på söndag åker ju jag...

Hon jag snackade med tyckte att jag skulle försöka göra lite övningar själv, även om det står att man inte ska det om man inte fått diagnos :p Men va fan, det lär ju inte göra skada iaf :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Hej Sleepan, hej zassoo :love:

Sleepan, varför har du yrsel för ? Hade inte du ont i bröstet för inte så länge sen också utan att få svar på vad det var? Ta hand om dig!!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har promenerat, tjoho! Den fantastiska sträckan var 650 meter... :p Kändes superfånigt att vända efter så kort tid, men jag vill vara superförsiktig med benet. Planen i veckan är att, om det fortsätter kännas bra, ta en promenad varje dag och öka sträckan väldigt långsamt. Ska styrketräna några pass också, och kanske någon försiktig runda med cykeln. Åker bort på fredag eftermiddag och i helgen lär det inte bli någon regelrätt träning.
 
Sv: Beach 2013, del X

Men fy vad obehagligt. Jag lider verkligen med dig :(
Hade själv sån yrsel en kväll i förra veckan att jag Inte kunde sova, fasen vad läskigt det var! Hoppas du får nån form av hjälp snarast.
 
Sv: Beach 2013, del X

Sjukgymnastik mot yrsel?

Kl
Spinning och core avklarade. Det må vara riktigt bra träning men tycker inte att de passen är speciellt kul. Vette sjutton om jag ska fortsätta med dem eller byta ut det mot gym eller löpning.
Lite hatkärlek till instruktören också när det blev jobbigt :p kroppen känner av nattens sömnbrist även om jag har sovit massor i helgen.
 
Sv: Beach 2013, del X

Tror att det är typ Kristallsjukan eller något. Verkar väldigt mycket så när man läser på om det...
Och jo, hade ont för ett tag sen men det var högst troligt stress. Det är mycket bättre nu iaf, har sällan ont :)

Lårdis: Tack du! Det är ingen höjdare och man blir lite knäpp av att må så, haha. Hoppas det gått över till Robbiekonserten på lördag och Spanien på söndag :p
 
Sv: Beach 2013, del X

650 meter är ju supersuperlångt! :D

Bra att du tar det försiktigt och känner efter ordentligt innan du sätter igång!
 
Sv: Beach 2013, del X

Gör inte det i vanliga fall, men det var sista natten och jag var pigg idag. Och ja varva ner var assvårt. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp