Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Japp! :D Fortfarande inte nyttigt, men bättre iaf. ;)

Åhhh, vet ni vad?? Jag pratade precis med min snubbe och han var helt på att vi skulle börja MTBa ihop! :nailbiting: Dessutom gav han mig sin andra cykel, sa att den nog skulle passa mig. :eek: VADHARJAGGETTMIGINPÅ??? :eek:

:D :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, jog hoppas det. Och hoppas att det inte går dåligt för mig, jag tenderar att bli så grinig och otrevlig då. :o
 
Sv: Beach 2013, del X

Hahaha! Tack, vi får se hur det går! :D Hon trodde iaf inte att det skulle bli något problem med mina handleder, så jag hoppas på det. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

MTB verkar aaaskul verkligen! Det kommer säkert gå hur bra som helst ;)

KL
Mördade mig runt 3 km på under 21 minuter nyss, rätt nöjd med det med tanke på hur läskigt otränad jag är och eftersom jag bara fläskat mig i soffan senaste månaden :p Har lyckats hitta någon hittepå-tejpning som funkar för mina benhinnor och vader också - hurra!
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Konditionsträning idag.
Blev 2 timmar på crosstrainer.. drygt 24km. Var seeeegt men känns bra för jag är helt slut. :D Sista 20 min var ren plåga dock :yuck:
 
Sv: Beach 2013, del X

:eek: :eek: Bra jobbat!! :bump: :bump:

Själv tycker jag att de första och enda två minutrarna är rena plågan, såatte.... :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Det kommer att bli superkul.
In och gilla gruppen "Cyklande tjejer!" på facebook, där får du inspo och kan fråga saker :)

KL

Eftersom mina benhinnor fortfarande envisas med att vara stingsliga (börjar typ grina bara jag tänker på det... :() och Stadium hade 20% på ett helt köp, åkte jag dit med skor i sikte och fick bra service av en engagerad försäljare. Jag började kolla på pronationsskor och provade dem mina inlägg, men han såg att min fotställning blev bättre i ett par neutrala med bra dämpning - så jag kom hem med ett par Nike Air Pegasus.

Dessutom får jag prova dem i 30 dagar och funkar det inte får jag byta. Det är värt ett försök i alla fall, eftersom pronationsskor bara verkar fungera i teorin...

nike_air_pegasus_51e2ee52ddf2b35ff3fed2ff.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Gjort! Men jag blev jätteförvirrad, såg att zass var medlem när jag gick in, tänkte "Men varför är inte Blåbäret medlem, det var ju hon som tipsade mig?", sedan kom jag på att det kan ha att göra med att jag inte vän med dig på FB. :p Bra jobbat med tankeverksamheten! :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Knapp

Veckans träning:

Måndag: Knäböj, bänkpress, marklyft
Tisdag: Vila
Onsdag: Knäböj, axelpress, rodd
Torsdag: 7 km löpning, medeltempo 5.49. Körde lite norska intervaller
Fredag: Vila (Konsert med Patti Smith :D)
Lördag: Knäböj, bänkpress, marklyft
Söndag: 5.7 km löpning inkl. 11 st Tabatha-intervaller

Dessutom promenerat 45 min och cyklat 14 km idag :) På vardagar transportcyklar jag 7 km. Nöjd med veckan! Nästa vecka blir nog liknande
 
Sv: Beach 2013, del X

Måndag: 1 h överkropp styrka, promenad 5,9 km på 1 h
Tisdag: 11,3 km på 1 h 45 min
Onsdag: 1 h 5 min styrka, överkropp
Torsdag: Inget
Fredag: 45 min styrka, axlar, rygg
Lördag: 40 min styrka biceps, triceps, bröst
Söndag: 40 min styrka, axlar, rygg

Fett nöjd med veckan. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

*kl*

Veckans träning (bara löpning och gång, har inte tillgång till min cykel här i norr):

Totalt tid: 507 min / 08:27:25
Total sträcka: 57,52 km
Antal träningspass: 8

När det gäller månadens utmaning ligger jag i fas vad gäller tid (mål 35 timmar) men rejält efter på kilometermålet (500 km) eftersom jag inte kan cykla. På tisdag åker jag hem igen, behöver snitta drygt 21 km/dag resten av månaden för att klara målet och det ska gå! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp