Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Härligt! Jag har kommit igång med löpningen och känner att det faktiskt är roligt! För några månader sen tyckte jag det var döden liksom. Ibland hittar man rätt direkt och ibland får man stå ut för att sedan njuta:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, jag har ju jobbat med motivation till att komma ut i gymmet i månader utan resultat, nu är jag hooked. :p Och SÅ sugen jag är på att springa nu kan jag säga. Blir inte bättre av alla i tråden som tjatar heller! :mad: ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, nio dagar för att vara exakt, men vem räknar liksom? ;) :D

LV, drygt! Du skadade dig inte något värre hoppas jag?
 
Sv: Beach 2013, del X

Nä inte mer än att näsan är svullen (blödde inte näsblod åtminstone), jag har feta revan längs vaden och ett knä som kommer vara otroligt vacker i morgon :cool: Knät är det som gör ont, så hoppas att det inte tog någon skada mer än att jag blev blåslagen!

För att dra med lite positivt i det hela; Jag har cyklat över en mil, och jag har hittat världens bästa skor att cykla i! Mina gamla fotbollsdojor, de är så tighta och sitter som en smäck!
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Inte läst ikapp sen London, däremot lyckades jag skaffa mig halsfluss i kombination med fantastiskt sunt leverne när jag var bortrest.. Woho!
beach 2020!
 
Sv: Beach 2013, del X

Delvis kl
Blev inga intervaller. Den här veckan har varit riltigt dålig träningsmässigt. Mycket snack och lite verkstad.

Nya tag imorgon, tillbaka till bra rutiner.
Träna (spinning och core, står dock på reservplats), promenad, städa balkong och få upp tavlor står på planeringen imorgon. Och så jobba på kvällen.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jaaa! :D Planen för den här veckan är att köra styrka varje dag, om du ska haka på. :)

(Klart du får plats på klasserna, det får man alltid.)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag kör förmiddag tis-fre är planen, jobbar sista natten för vändan inatt så imorgon fm sover jag. Funderar på att träna innan jag ska sova imorgon bitti, men vi får se. :) I annat fall (eller också) får vi köra en fika eller promenad eller så. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Perfekt!
Tisdag ska jag köra med pt, onsdag finns risk för döda muskler men torsdag fm lär jag köra, har möte i närheten kl 9 så efter det?
Fika/promenad låter också bra! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Neeej, insåg precis att "vårt" center har semesterstängt i två veckor, suuuuck! Är du på att åka till näst närmaste vore det trevligt, det är ju fritt att gå på alla center nu under sommaren. :)
Grejt! Hörs om det då. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Sådärja, 40 min styrka avklarat, nu ligger jag i sängen. För uppspelt för att somna, haha! ;)

Kör hårt idag nu allihopa! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Slutade jobba 06, var på gymmet tio i sju, körde 40 min. Riktigt skönt, hade nog behövt äta lite mer innan dock. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Hej Beachisar :love: Ber om ursäkt för uppehåll igen, jag är dålig på att planera min semester så plötsligt bestäms det vara hux flux att nu är det skärgårn som gäller i några veckor. Därav det plötsliga avbrottet och ingen uppdatering, jag har ingen mottagning alls därute (blir ibland lite galen när man inte ens kan ta emot ett sms, men skönt är det också). Förvisso har vi ibland åkt iväg till stranden där vi har bättre mottagning men internet är så seeegt då! :p

Åkte tyvärr på en förkylning precis innan jag gav mig av, jag skrev ju om halsont och det blev värre... Men bättre nu! Så träningen har jag fått avstå men har kört tre styrkepass senaste veckan i alla fall och nu ska jag sätta igång med PW igen. Har legat på kaloribalans under semestern men nu kör jag underskott igen, har fortfarande Kroatien-kilona kvar ;)

Hur är det med alla er? Ny tråd och allt, men ska skumma igenom lite nu!
 
Sv: Beach 2013, del X

Wow, du tränar alltså efter nattjobbet? Klarar du att varva ner sen, eller är det rent av till hjälp att varva ner? Jag kan tex aldrig träna för sent på kvällen, för då kan jag inte somna på måånga timmar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp