Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Tror inte det är värmen. Trivs som allra bäst när det är varmt och har aldrig reagerat så innan.
Funderar lite på om det är Kristallsjuka... Känns exakt så som det beskrivs...

Skönt att benet känns lite bättre! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Blir det inte bättre om du kommer igång och gör något? Om jag väl lägger mig på soffan blir jag helt färdig. :p

Jag tackade nej till min partners förslag om pizza istället för träning, åkte och körde ett 40-minuters styrkepass istället. Rygg och axlar, kändes bra! Nu får vi se om det blir något imorgon, planen är väl en promenad iallafall. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Bra att benet känns bättre, och starkt att du peppat dig till att köra styrka x 2 fast benet krånglar. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Duktigt att träna istället för pizza! Så länge du får i dig någon annan mat istället förstås ;)

Ja det har varit såå tråkigt att inte kunna röra på mig ordentligt så det var bara skönt att köra lite styrka!
 
Sv: Beach 2013, del X

Tack! Fast du, mår du inte helt hundra så är det bäst att vila. Och om det är kristallerna så hoppas jag att de trillar rätt snart!
 
Sv: Beach 2013, del X

För min del är det nog delvis värmen som gör mig helt seg, men också för att plan efter plan hela helgen har ställts in, så jag har liksom ingenting jag "måste" göra, och då blir jag lite urblåst i skallen :p Har i alla fall cyklat 5 km - för att köpa kattmat och kattsand. Köpte också en burk kvarg och två småförpackningar mjölk (att ha i teet). Tänkte försöka blanda in lite kvarg i kosten :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
Har gått nån mil idag, legat lite vid sjön (blev för kallt för att bada) och träbat hund. Mysig dag :)

Ska ut och springa intervaller ikväll tänkte jag.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har inte gått där på länge, får kanske ta ett varv under kvällen :)

Gött som fasen! Mallorca blev det. Längtar sååå! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja visst är det grymt? Fortfarande supernöjd, haha! Dock har jag precis ätit en halv mjukglass och nästan en hel Max-burgare. Ingen pommes eller läsk dock, alltid nåt:p

Jag tycker det är jättebra att du kunde köra styrketräning nu när benet strulat! Hoppas benet snart känns bra igen:)
 
Sv: Beach 2013, del X

Klart du ska vara nöjd! :)

Ja, hoppas verkligen det jag med. Mest orolig inför Tjejmilen, vill ju verkligen verkligen springa nu när jag har tränat så mycket. Meeen jag är också expert på att stressa upp mig i onödan, det är ju för sjutton åtta veckor kvar till loppet :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har ett barn som äter väääldigt selektivt, en sak han äter är pommes, så när vi äter på något sånt ställe beställer jag en burgare med extrastor pommes, mjölk och en extra vatten. Han tar pommesen och mjölken, jag burgaren och vattnet. Nu blir jag helt mätt på det, framsteg. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har mått riktigt konstigt idag. Ena stunden illamående för att nästa stunden ha huvudvärk. Supervarm och lyckas aldrig svalka av mig. Kanske är för att det varit väldigt kvavt och varmt ute?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp