Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, skönt att höra att det inte bara är jag ;)

Ska dessutom möta upp en vän på stan för fika. Dock är jag mer sugen på...öl. :D Får se om det blir en sådan kanske. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

30 min jogg är inte fy skam ju! :) Och jag håller med om det där med att springa mer i maj! Det blir så mycket enklare när det är snö och isfritt, och inte så jävla kallt! :p

Iofs gillar ju inte du när det är varmt(om jag förstått det hela rätt) så jag kan tänka mig att du inte är så förtjust i att springa när det är varmt heller. ..
 
Sv: Beach 2013 del VII

Hm, vad köper du för halloumi egentligen? Jag brukar köpa Fontanas eller Zetas, båda funkar utmärkt att grilla. Kan tänka mig att den ekologiska kan ha lättare för att smälta, för den blir "lösare" när man steker den. Men är du rädd att den ska smita kan du ju lägga en tjock skiva i folie tillsammans med t.ex. soltorkade tomater :d

Jag brukar också köpa Fontana eller Zetas (ofta de ekologiska sorterna, men de har jag nog aldrig grillat). Kanske har halloumin förbättras sen jag grillade den senast - det var säkert två år sedan (gör det aldrig längre p.g.a. denna uppfattning). Dags att pröva igen och undersöka saken! :)

Blåser dock galet mycket här så vi får se om grillningen blir av...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Har aldrig grillat halloumi på spett - det kanske funkar bättre! Lägger man det rätt på gallret så tycker jag att de liksom smälter bort. Stekt i panna tycker jag de håller ihop bättre.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Besvärligt med din benhinna. :( När det väl har börjat trassla så kan det ju tyvärr ta ett tag att få ordning på.. sjukgymnast är nog en bra investering.

Tårtan lät goooood. :d

Här blåser också storm så jag förstår att du skippade turen!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Den där smärtan är så skön på nåt sjukt sätt, haha! Man kan knappt gå och ändå är man såååå nöjd. :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

Jag måste äta mer protein (tänker främst i smoothies), så när jag slutar tänker jag gå till gymgrossisten och kolla vad de har.
Har ni några tips på proteinpulver?
 
Sv: Beach 2013 del VII

Fy för den lede var det var jobbigt att cykla hem idag - höll på att köra i diket flera gånger! Huu! I stormbyarna är det riktigt otäckt faktiskt. Förhoppningsvis stillar det sig lite till kvällen, annars blir det nog svårt med grillningen...

Ska strax iväg och handla lite mat och sen kan gästerna komma bäst dom vill. Tydligen ska dessa onda människor ha med sig banoffee pie. Idag blir det INTE kaloribalans om man säger så... :sneaky:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag började med proteinpulver nyligen, och tycker det funkar skitbra!
Jag kör med USN-Pure protein GF-1 som jag tar efter träningen, samt
USN-Diet Fuel Ultralean (meal replacement) de dagar jag går till gymmet. Båda i smaken choklad :d

Har sett att Gymgrossiten säljer Star nutrition Whey 80 och Star nutrition Whey 80 WHey 100 som har tydligen säljer bra, hade gärna testat den men de levererar inte till Irland.
Annars är det bäst att fråga, förhoppningsvis har de kunskaper och kan rekommendera vilket slags proteinpulver som passar dig bäst. Med tanke på att de används för olika områden!
 
Sv: Beach 2013 del VII

JA!
På något sätt känns gymmet roligare att gå till. Förut hatade jag att gå till gymmet för jag tyckte det var så tråkigt. Men nu har jag 3-4 olika pass i veckan, som gör att det blir lite variation. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

2s6u9e9.jpg

Sitter och dreglar lite smått över dessa..
Borde ju kunna övertyga pojkvännen att jag kommer prestera sååå mycket bättre med dessa tights på mig :)
Snygg klädsel gör att man presterar bättre right?:D
 
Sv: Beach 2013 del VII

5:15 tempo är ju skitbra!!!

Jag ska försöka pallra mig iväg på box kl 18, var nog två veckor sen sist så kommer bara att bli ännu mer smärtsamt om jag inte tar mig dit idag och är inte säker på att jag hinner dit på fredag denna veckan heller. Har inga ursäkter så är nog bäst jag anmäler mig snart så det blir för sen att avboka igen... :p

Min vikt vägrar att röra på sig mer än några hekto hit och dit, ska försöka att skärpa mig fram till vi åker till rom om ca två veckor, två kg ner innan dess hade inte varit helt fel...

Och sluta prata om att grilla, blir så avundsjuk!!! O_o
 
Sv: Beach 2013 del VII

kl

5,3 km promenad blev det i blåsten. Känner mig helt OK om än lite trött. Förhoppningsvis fortsätter jag må bättre så att jag kan träna på i veckan :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Just nu kan jag faktiskt längta efter att springa i linne och kortbyxor... men framåt juli kommer jag antagligen börja gnälla på värmen. Lyckligtvis kommer det ju regniga dagar också, och jag gillar att springa i sommarregn (dvs inte som idag när det är kallt och blåser fan storm).

*kl*
Blev 6.5 km promenad nu... ska försöka hinna gå en promenad efter middagen också. Fick värsta hagelskuren över mig när jag var ute :crazy:
 
Sv: Beach 2013 del VII

Men det var ju jättebra sprunget ju!

Zass: Härligt med promenad! Hoppas du blir bättre snart :)

Kl

Blir inget gym för mig idag! En kompis frågade om jag skulle med till stallet och rida ut en sväng istället. Ingen vettig människa tackar väl nej till det? :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag har överlevt! Det var riktigt kul! Och jobbigt. Mina armar är gélé. Mina ben likaså. Ska helt klart göras om! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
268
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
591
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp