Bättre ridning utan sadel?

Sv: Bättre ridning utan sadel?

Jo, allt hamnar så rätt när man rider utan sadel, tycker jag. Söker en sadel som ger samma känsla och har ju här fått tips om bomlös. Ska se om det kanske funkar..

Sv: Bättre ridning utan sadel?

kl

Jag älskar att rida barbacka :D Nu var det ett tag sen dock, ska nog göra det nästa vecka. Kommer åt pållen mycket bättre då, Den sadeln jag vanligtvis rider i är ½ tum för liten för mig och en allroundsadel, det enda den gör är att förstöra min sits. Hade jag en bra dressyrsadel skulle jag kanske inte ha samma uppfattning.

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 094
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 246
Senast: Blyger
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 407
Senast: Roheryn
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 680
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama