Baståsen 28/29 juni

Estivuz

Trådstartare
Vilka ska dit? Jag ska dit på lördagen, rida debutant. Tror att det är lätt på söndagen om jag inte minns fel.

Nån som varit där tidigare och har något att säga om banan? :)
Ska åka från Stockholm, (Vallentuna) har någon ett hum om hur lång tid det tar?

Sv: Baståsen 28/29 juni

Går inte allt på söndagen?? Shit det trodde jag, kanske ska kolla det en extra gång nu när jag tagit ledigt för att kunna åka och rida på söndagen...

I alla fall, jag ska rida 90cm med min 4-åring. Jag tänkte passa på att våldgästa Madick här på forumet med :banana:

Någon som varit där förut?

Jag har varit där, var på baståsen vi knep våran första placering i debutant :D
Tycker att det är ett jättetrevligt ställe, allt ligger väl samlat - inga långa transportsträckor.
Banan var iaf jättefin när jag var där (iofs några år sedan nu), var två vatten, nån trappa, en kombination med lite halvsmala lådor och i övrigt "normala" typhinder.
Vet att det då iaf fanns bilder på hindrena på arrangörens hemsida.

Jag kommer, med en häst denna gång (ev. ska unghästen åka helt själv för första gången till tävling :eek: ) och rider lätt klass.

Har aldrig varit i Baståsen så det ska bli jättespännande. :bump:

Haha! Då är det jag som är snurrig. Tack för infon, annars kanske jag hade åkt dit på lördagen. :o

Jag hoppas bara jag inte startar så tidigt så man måste kliva upp mitt i natten!

Jag blev bortlottad o får inte va me:cry:men men man kan inte va me på allt suck...

Va där förra året, lite tråkigt för regnet men annars va banan ganska fin tycker jag, mysigt ställe!

Hur vet du att du blev bortlottad? Jag hittar inga startlistor på deras hemsida. :confused:

Jag mailade me hon som har hand om anmälningarna eftersom jag va på gränsen till sen me min, hon sa då att klassen blev full så dom va tvungen att lotta bort 13 st som får stå som reserv...då fick jag stå över den här gången... Åker till rättvik på hopptävlingar 6 juli ist o försöker kvala till lätt klass så jag kan rida d i bollnäs!!! Stackare som inte får tävla förrän augusti, hoppas oxå att du inte blir bortlottad...

Jag ska dit och rida 0.90. Det blir min första ft för i år. Ska bli väldans roligt. Har inte tävlat i Baståsen sen jag red ponny så jag får se hur pållen reagerar på deras ft hinder. Har hört att deras banor fortfarande är ganska "snälla".

Jaha, börjar ni bli laddade?
Jag är precis hemkommen från en mycket bra terrängträning, Torsten var klockren!
Såg på hemsidan att jag fått starttid 8.54... Ja, ja det blir lång vila att hinna ladda om batterierna på för min bebis i alla fall eftersom vår terräng går sist :p

Vad har ni andra fått för starttider?

Senast ändrad:

Du vet, skenet kan bedra, så ta inget för givet ;)
Min "lilla" kuse gick klockrent innan (alla moment) och vet du vad han gjorde på tävlingen sen? Slängde av mig, inte bara en gång utan tre gånger :D

Om han inte skärpt till sig till söndagen kommer jag se till att han gör det :devil:
Skämt åsido, jag hoppas han är lika underbar som han var på de två tävlingarna innan senaste. Om inte annat blir det nyttigt för honom att åka själv till tävling för första gången.

Jag startar runt kvart över tio tror jag.

Vi skall dit tidigt med gamla kat II stjärnan på lördagen, spännande om han tänker uppföra sig nu och i Bollnäs så att han får åka till Gotland på semester :D
Och på söndag skall Grolle dit, dressyr inne! jippie!:bow: har inte tittat på tid än men 100-klassen gick inte sååå tidigt

Nej, eftersom det är pappskallen som ska gå (det är några emellan också). ;) Men man vet ju aldrig, han var urfin dagen innan trossnäs och se så bra det gick då.... :p Kanske blir tvärtom denna gång, åbäke dagen innan och så bäst på när gäller (hoppas kan man ju alltid) :D

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Entourage
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 852
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 180
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 580
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar