Bästa ridbyxorna för bästa priset?

Jag har 2 par Eurostar. Köpte det ena paret för 8-10 år sen och använder dem fortfarande. De är underbara :love:
Börjar bli en aning trånga, men jag kan inte hitta ett par likadana i större storlek ;) :angel:

Har ett par Catago (helskodda) som jag köpte för 500 :) (på rea) kostar typ 1200. Dom har hållt jättebra.

Sen har jag ett par Equituff (helskodda) från Eko 398kr (också rea)
Dom har jag haft i typ ett år och dom är inte ett dugg slitna. :)

Sen så köpte jag ett par från Hööks :devil: för typ 600 (tygskodda) som höll typ i ett par månader

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 305
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 510
Senast: Ceta
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar