Bästa raggningsrepliken korad

Gammeln

Trådstartare
Är det verkligen "Vad vill du ha till frukost i morgon" :meh:
Som 2:a "Kan jag få en vägbeskrivning till ditt hjärta" O_o
Som 3:a "Simma kan jag men i dina ögon drunknar jag" :down:

Finns någon om att en chipspåse innehåller ett visst antal kalorier och att sex förbränner 1/5 av det, slutfrågan: "vad ska du göra ikväll?;);););););)"

Gotthard sparar nödvändig info i hjärnan...

How do you like your cornflakes? Soggy? I'll soke them now and you can eat them in the morning?

Jag har inte riktigt hämtat mig sedan en för övrigt rätt tilltalande kvinna öppnade med att säga "Hur arbetar du med eldelementet i dina inre bilder?" för väldigt många år sedan.

O_o

Vad svarade du? :D
Jag vill minnas att jag förvirrad drog mig ur samtalet, bara.

Ärliga eller spontana svar hade blivit väldigt oartiga. Och det var för övrigt en trevlig kvinna som jag inte ville vara taskig mot. Men man får ju säga att frågan visade att vi hade ganska olika livsåskådning. :p

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 993
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka