Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som komplement till det gör jag en egen salva på groblad, honung, ringblomma och tea tree (+ olja och bivax som salvbas) att smörja i ansikte, juver/skap osv. Funkar kanonbra och håller odjuren borta ett par dagar i sträck plus att den lindrar klådan och läker bett och sår.
Jag utgår från receptet i den här tråden (som jag tipsade om innan) http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=562699
skvattram
Som komplement till det gör jag en egen salva på groblad, honung, ringblomma och tea tree (+ olja och bivax som salvbas) att smörja i ansikte, juver/skap osv. Funkar kanonbra och håller odjuren borta ett par dagar i sträck plus att den lindrar klådan och läker bett och sår.
Vad är detta?
Salvan låter kanon, en sådan skulle jag vilja testa att göra! Ungefär vilka proportioner använder du? Har honung och vax från egen bigård, groblad växer vid sommarbetet och tea tree olja har jag redan (och jag hoppas att jag kan hitta ringblomma någonstans) så det är givet att jag kommer att göra ett försök! Jag gillar naturligt!!