Barockforumet försvunnet???

Sv: Barockforumet försvunnet???

Det enda som har delats är egentligen Ridning. Där det som gäller inridning, inkörning och andra grunder skall diskuteras under Grundutbildning.

Folk har vid ett antal tillfällen under flera år bett om ett unghästforum eller liknande. Detta är svaret på detta även om det inte bara är till för unghästar.

Ridnning har döpts om till Fritidsridning och fått en lite annan inriktning, även detta efter idéer och förfrågningar längre tillbaks.

För den nya rubriken Ryttarhälsa gäller samma sak.

Alla övriga underrubriker är forum som funnits tidigare men som jag flyttat in under ett huvudforum då jag tycker att de passar väldigt bra där.
Tanken var även att minska ner antalet forum i menyn så att man inte råkar ut för att inte se träden för all skog.

Eventuellt plockar jag bort underforumen från menyn längre fram så att det blir renare och snyggare.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 657
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 640
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 693
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA