Sv: Barfota, verkning, metoder, och annat i samma ämne nr 3
Om man följer Calles råd om Whiskeyintag vid inlärning så förstår jag att de är mer lättpåverkade, kvinnorna..vi tål sprit sämre, det vet alla..
Men passa dig jävligt noga för att dra egna slutsatser om att kvinnor skulle var mindre smarta..MORR!!
Det kan vara jäkligt intelligent att prioritera annat i livet än tungt arbete!
Men att svära sin ed åt Strasserläran ..om det är smart?det kan disskuteras..jag vet svaret iallafall ..och jag ser inget behov i att byta inriktning!
"Det man inte har i nävarna, det får man ha i huvet vet du!"(favoritcitat från min veterinär..)
Va faan har du börjat "forska" precis som Strasser..dvs dra egna slutsatser??hovis skrev:Av dom enligt källa:Krulliga hästen som är för dagen enligt deras hemsida i Sverige Certefierade personer TRE män och hela Nio st KVINNOR. Är det en slump eller är kvinnor "smartare" än män.
Det finns ngn eller några utbidade hovis kvinnor som snabbt kommit fram till att det här va ju jätte jobbigt att SKO men mkt enklare att enbart verka så då går jag en barfotakurs ´a en helg och sedan endast håller mig till verkningar enbart för mitt eget välmående.
Om man följer Calles råd om Whiskeyintag vid inlärning så förstår jag att de är mer lättpåverkade, kvinnorna..vi tål sprit sämre, det vet alla..
Men passa dig jävligt noga för att dra egna slutsatser om att kvinnor skulle var mindre smarta..MORR!!
Det kan vara jäkligt intelligent att prioritera annat i livet än tungt arbete!
Men att svära sin ed åt Strasserläran ..om det är smart?det kan disskuteras..jag vet svaret iallafall ..och jag ser inget behov i att byta inriktning!
"Det man inte har i nävarna, det får man ha i huvet vet du!"(favoritcitat från min veterinär..)