C
Cecely
Sv: Barfota, verkning, metoder, och annat i samma ämne nr 2
Ja vill man se det så så finns det mycket lite hopp.
Ja vill man se det så så finns det mycket lite hopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:OL verkar ju inte precis inbjuda till samarbete. Veterinärkåren har av naturliga skäl svårt att samarbeta med de som förkastar modern vetenskap.
PL
Häng inte upp dig på tårna! Jag skiter väl i hans tårs säkerhet!HannaZ skrev:Varför kan inte du bidra till diskussionen istället för att bara ägna dig åt att idiotförklara folk. Det är väl var och ens ensak om dom vill riskera att bli av med tårna.
Lilla Skutt skrev:Jag är lika irriterad på det puckot till "hovslagare" som håller tredagars kurser i att sko häst med målet att eleverna sen skall kunna sko och verka själva..
vdb skrev:Skulle man inte kunna inbjuda några strasser och aahncp'are och ta en debatt tillsammans med några hovisar och veterinärer? Och låta lite folk/hästägare eller andra intressenter lyssna på?
Skulle man inte kunna inbjuda några strasser och aahncp'are och ta en debatt tillsammans med några hovisar och veterinärer? Och låta lite folk/hästägare eller andra intressenter lyssna på?
hovis skrev:Jag förstår inte hur vissa av Er som skriver såå långa inlägg lyckas få i väg dom. Typ som vdb o lilla skutt. Jag har skrivit mer än ett här som är enbart utifrån forsknings relaterade grunder (vilket ofta blir mer än tio rader) men inte lyckats få iväg ETT enda utifrån att det stoppas utav att det påstås att jag inte loggat in fast jag är inloggad. Senast i dag så skrev jag en utförlig beskrivning utifrån vildhästens ICKE verkning med förklaring utifrån hovens anatomi och den felaktiga propaganda som dom som påstår sig utföra utifrån vildhästverkning men det blev tvärstopp.
hovis skrev:Jag förstår inte hur vissa av Er som skriver såå långa inlägg lyckas få i väg dom. Typ som vdb o lilla skutt. Jag har skrivit mer än ett här som är enbart utifrån forsknings relaterade grunder (vilket ofta blir mer än tio rader) men inte lyckats få iväg ETT enda utifrån att det stoppas utav att det påstås att jag inte loggat in fast jag är inloggad. Senast i dag så skrev jag en utförlig beskrivning utifrån vildhästens ICKE verkning med förklaring utifrån hovens anatomi och den felaktiga propaganda som dom som påstår sig utföra utifrån vildhästverkning men det blev tvärstopp.