barfota metoden?

Z

zillax89

Har varit på kurs om barfota verkning och jag lärde mig massor, några tips på länkar osv..? Lärde mig hur man verkade men asså, man kan ju långt ifrån tillräckligt, vill lära mig! lära mig mer!!!

dock inte strasser...!
 
Sv: barfota metoden?

Tackibock för länken. Har precis nystat där men hittar inte det jag söker.. Vill hitta en bild som visar utbuktningen när hovbenet trycker emot sulan. Detta för att kunna visa/bevisa att det är hovbensrotation. Har nämligen en kamrat som låtit en hovslagare verka en häst som var alldeles för lång i tårna fram och allvarligt talat är det den värsta verkningen jag sett! Han har verkat in hoven i "hovslagarmallen" och jag är rädd för följderna om inte hästägaren inser faran..
 
Sv: barfota metoden?

Och hur gick detta till? jag var inne på min tråd om bilder efterlyses av hovbensrotation sett underifrån och så hamnade inlägget här..:confused: :confused:
Fredagseftermiddag:rofl: :angel:
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 255
Senast: MML
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 537
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
2
Svar
32
· Visningar
3 660
Senast: SiZo
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 004
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp