Baltic Cup 2007

D

DancingFox

Någon som vet var delfinalerna kommer att hållas? :d
Vilka länder / klubbar som ska få äran att anordna delfinalerna och den stora finalen?:d :cool:

Sv: Baltic Cup 2007

Vill också veta, så man kan se om ngn deltävling passar in i retsen av tävlingsschemat (har nästan mitt för 2007 färdigt ;))Hörde dock ngt om att ngn deltävling skulle gå i Polen :confused: Vet inte om det stämmer

jag har oxå hört att en omgång ska gå i polen :crazy: hoppas inte..
men helsingborg brukar väl nästan alltid ha en omgång?

Nä, så känner jag också. Palla åka till Polen, det är ju inte precis ngn viktig tävling så man orkar fara dit. Jag pririterar andra tävlingar framför men är där inga andra "viktiga" tävlingar så tänkte jag rida ngn omgång.

Om det skulle hållas i Polen, varför vill ni i så fall inte åka dit? :confused:
Jag har hört på omvägar genom flera tränare osv att det kan tänkas bli Polen får anordna första och den stora finalen. Visst förstår jag ifall det är en bit att åka. Men om det nu skulle vara tex ett stort redan internationellt ställe få ordna, varför inte?
Jag har även hört att Sverige inte klarar av att anordna nästa år utan nästan bett det land som ska ha första delfinalen, tror Polen att de skulle även ta finalen.

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet några som vart i Polen och de dem har att säga är.... det är väldigt långt, dåliga vägar, man fattar inte språket osv....
men Kanske åker dit om man llyckas övertala mamma :angel:

Det har inte sagts något i Hbg i alla fall och det står inget i deras tävlingskalender. Hbg ska ju ha en nationell i vår, det är nytt.

För att det är "för långt" att åka för en tävling som inte är särskilt viktig. Tycker inte det är så långt egentligen, om det varit ngn viktig tävling.

Och när tänker helsingborg lägga ut proppen t sina elittävlingar? :mad:

Tävlingen är i april (över 4 månader dit) och är en nationell, inte elit och varför fick jag två sura gubbar för det? :mad: :mad: tillbaka.

Jag har iaf uppfattat det som att det är hfrk (är iaf den jag menar) och dom ska ha en ELIT tävling v 5.

om man går in på tävlíng terminen och söker på häst hoppning 2007 och då ska Helsingborg ha en elit tävling typ första veckan i feb..
Men du kanske snakkar om ponnyhoppning och vi om häst ? :idea:

Förstår inte hur du kunnat missa den om du kollat så noga. första helgen i februari

Japp, jag snackade ponny och ni häst. Men jag kollade ju även häst utan att se det först. Nåja. Den borde ju varit godkänd av distriktet för länge sen eftersom det är feb? Märkligt.

Det är just det jag också tycker. Stod på hemsidan om deadline också f proppar fram till mars(??, osäker vilken månad) så jag trodde den tänkte dyka upp snart. Men icke :mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Baltic Cup är början på en röd tråd för tryggt internationellt tävlande i hoppning. 12 – 16 juni har ungdomar i olika åldrar chans att...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: cirkus
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 429
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix