B
benjamin
Sv: Baltic Cup 2007
Nej tyvärr!
FEI bestämmer inte över det här.
Men visst hade det varit bra.
Nej tyvärr!
FEI bestämmer inte över det här.
Men visst hade det varit bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, fast det innebär ju som jag skrev tidigare att Sverige därför inte kommer att arrangera ngn deltävling. För det är helt förbjudet att dela ut prispengar i Sverige. I ex Norge får man inte tävla ponny om man är under 12 år på sådana stora tävlingar.(eller om det är 13 år.) Därför fick man inte starta B-ponny där när de hade sin balticomgång där. Detta trots att det är en "FEI tävling"Va jag har hört via min nätvän, är att Sverige inte anordnar finalen i år pga att det krånglar med normala platsen eller något sådant och då bad de arrangören som ska anordna i Polen att ta finalen. De känner varandra tydligen. Att det skulle vara något med prispengar i Sverige, har inte varit på tal, utan det är mer terminsmässigt ändå som inte passar i Sverige att få till. Alla som arrangerar Baltic Cup måste ge ut den summan som är ifrån FEI och EU bestämt. Det är vad jag har fått veta via min nätvän som har pratat med sin tränare om detta.
Regler från organisationen av Baltic Cup. Alla tävlingar i Baltic Cup har samma!!Ja ca 2180 kr Jag var 4:a i en grand prix denna helgen då vann jag 4000 kr lixom.. Så det är väldigt dåliga priser i Baltic