P
pollan
Sv: Baltic Cup 2007
Ja det såg jag med
Ja det såg jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va menar du? Inga prispengar i tävlingen? Den har ju sponsorer till max och även TV ska följa alla del tävlingar.Vem vill åka till Sverige och tävla Baltic cup utan prispengar? Jag tror inte sponsorerna är så intresserade.
Visst är svenskar intresserade av Baltic. Men tyvärr hade man ju lagt det svenska tävlingsschemat så idiotiskt i år så att man kunde inte åka till Baltic på grund av krockarna med andra viktiga nationella tävlingar och SM!
Appropå de som skrev om hbg-nat. tävlingar. Det kan ju knappast vara Baltic-cup om det står att det är storhäst -propp. Det borde stå under ponny.
Va menar du? Inga prispengar i tävlingen? Den har ju sponsorer till max och även TV ska följa alla del tävlingar.
Liksom jag är ifrån Sverige men befinner mig inte just nu i dem. Själv tävlar jag häst, men är lagom intresserad av de stora ponny tävlingarna, speciellt sedan några kompisar till mig tävlar med ponny.
Har inte varit medlem så länge här eller så aktiv pga tuffa arbetstider där jag är utomlands. Men tack för upplysningen ändå.
Det kommer att förekomma prispengar fortfarande i Baltic Cup eftersom det är bestämmelser ifrån EU. Fick reda på det i dag! Prissumman bestäms också i Euro!!Jag tävlar inte heller ponny men jag äger en ponny som tävlar
Jag trodde att alla som sysslade med tävlande hade koll på att prispengarna var borta men tydligen inte. Det har ju stått en hel del om det, både i Ridsport, SvRF:s hemsida och här på Buke
Exakt, det kommer ju ifrån FEI osv... att bestämma och just när det gäller Baltic Cup så måste man finna sig i reglerna som är.Men eftersom det är internationellt borde det inte gå under FEI då?