Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha tänkte samma tanke flera gånger ,vadå avokadoVarför är det så många som tar upp just avokado också?
Har man aldrig ätit ett äpple kan jag väl förstå att det känns något som "alla andra" har gjort.
Jag tycker annars att det är en bra idé att prova avokado om man vill, det är en ganska icke-offensiv frukt.
Måste ändå säga att jag tycker att det är rätt förvånande att som vuxen aldrig ätit avokado. Ser knappt hur jag skulle kunnat undvika om jag inte mkt aktivt valt bort. Och det fattar jag inte heller varför man skulle göra? Kan ju inte veta om man gillar eller ej i förväg så att säga…Hahaha tänkte samma tanke flera gånger ,vadå avokado
Det är för mig inget konstigt att inte ha smakat på allt. Springer jag igenom grönsaksdisken finns det grönsaker jag aldrig smakat tex rädisor.Måste ändå säga att jag tycker att det är rätt förvånande att som vuxen aldrig ätit avokado. Ser knappt hur jag skulle kunnat undvika om jag inte mkt aktivt valt bort. Och det fattar jag inte heller varför man skulle göra? Kan ju inte veta om man gillar eller ej i förväg så att säga…
Måste ändå säga att jag tycker att det är rätt förvånande att som vuxen aldrig ätit avokado. Ser knappt hur jag skulle kunnat undvika om jag inte mkt aktivt valt bort. Och det fattar jag inte heller varför man skulle göra? Kan ju inte veta om man gillar eller ej i förväg så att säga…
Jag tycker fortfarande det är konstigt att inte smakat avokado, tänker kanske inte konstigt att man aldrig köpt en avokado men att man aldrig stött på en när man ätit mat ute/blivit bjuden på en sallad etc. tycker jag är mer förvånande. Fattar att alla inte äter ute, i tid och otid men tycker ändå avokado är en jättevanlig sak.. tycker för övrigt det är lite konstigt att inte ha ätit rädisa hellerDet är för mig inget konstigt att inte ha smakat på allt. Springer jag igenom grönsaksdisken finns det grönsaker jag aldrig smakat tex rädisor.
Hade bara inte skrivit jag har aldrig ätit rädisor i en sån här tråd.
Jag har aldrig ätit på mc Donalds passar mer in
Det tycker jag är en helt annan sak, då äter man ju inte för att man vet att man inte gillar. Tycker det är mer förvånade att aldrig smakat.Jag äter aldrig något med avokado
Har dock smakat det, när jag var typ 30ish
Det tycker jag är en helt annan sak, då äter man ju inte för att man vet att man inte gillar. Tycker det är mer förvånade att aldrig smakat.
Då tycker vi olika! Ser typ knappt hur jag hade kunnat undvika. Petar man bort avokado trots att man inte provat eller har man aldrig stött på en avokado på en lunch, middag, etc?Tycker inte att det är särskilt förvånande alls faktiskt
Då tycker vi olika! Ser typ knappt hur jag hade kunnat undvika. Petar man bort avokado trots att man inte provat eller har man aldrig stött på en avokado på en lunch, middag, etc?
Jag petar bort trots att jag aldrig provat. Ätit typ alla grönsaker som finns i grönsaksdisken, men inte avokado.Då tycker vi olika! Ser typ knappt hur jag hade kunnat undvika. Petar man bort avokado trots att man inte provat eller har man aldrig stött på en avokado på en lunch, middag, etc?
Jag petar bort trots att jag aldrig provat. Ätit två alla grönsaker som finns i grönsaksdisken, men inte avokado.
Jag vet inte faktiskt, men känner avsmak mot det när jag ser det. Känner ingen lust alls att prova det.Varför? Tänk om du tycker att det är jättegott?
Ok! Då fattar jag hur man kan låta bli att smaka, men fattar inte varför. Avokado är typ nästan det mest neutrala jag kan tänka migJag petar bort trots att jag aldrig provat. Ätit typ alla grönsaker som finns i grönsaksdisken, men inte avokado.
Beror nog på vad man äter? Första gången jag fick en avokado i mat var inte alls många år senJag tycker fortfarande det är konstigt att inte smakat avokado, tänker kanske inte konstigt att man aldrig köpt en avokado men att man aldrig stött på en när man ätit mat ute/blivit bjuden på en sallad etc. tycker jag är mer förvånande. Fattar att alla inte äter ute, i tid och otid men tycker ändå avokado är en jättevanlig sak.. tycker för övrigt det är lite konstigt att inte ha ätit rädisa heller
Jag vet inte faktiskt, men känner avsmak mot det när jag ser det. Känner ingen lust alls att prova det.
Du missar inget smaken är inget att hurra förJag vet inte faktiskt, men känner avsmak mot det när jag ser det. Känner ingen lust alls att prova det.
Alltså, med tanke på att jag äter alla andra grönsaker ser jag inte riktigt att det gör något om jag missar en grönsak/frukt. Tror inte att mitt liv blir mer komplett av avokado liksom.När min dotter var mindre och var skeptisk till att prova nåt nytt brukade jag säga till henne att tänk om hon aldrig hade smakat på glass eller oliver. Då hade hon missat nåt gott. Men den tanken finns inte hos dig? Att om du inte smakar så kan du missa nåt du hade tyckt var gott?
Det tror inte jag heller - avokado är inte så gott. Tycker nog mest det är fascinerande att peta bort något man aldrig smakat.Alltså, med tanke på att jag äter alla andra grönsaker ser jag inte riktigt att det gör något om jag missar en grönsak/frukt. Tror inte att mitt liv blir mer komplett av avokado liksom.
Önskar jag också varit sån men jag gillar inte mat på det sättet och aldrig varit så intresserad av mat men helt klart fördel att göra som din dotter.När min dotter var mindre och var skeptisk till att prova nåt nytt brukade jag säga till henne att tänk om hon aldrig hade smakat på glass eller oliver. Då hade hon missat nåt gott. Men den tanken finns inte hos dig? Att om du inte smakar så kan du missa nåt du hade tyckt var gott?