Avkommor efter Black Coffe

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Myhr
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Myhr

Jag undrar ifall någon har lärt känna en avkomma efter honom? :)

Sv: Avkommor efter Black Coffe

Jag har!
Har själv fött upp tre stycken och har haft några fler på bete.

Jag har en också, värdens kramigaste lilla snutterumpa.
Har aldrig haft en häst med sådan godmodighet i, och då är hennes
mamma gudasnäll.
BC var stallets goshingst enligt skötaren jag pratade med på Flyinge.
Det finns en BC tråd du kan kolla i om du vill se lite bilder på föl
efter honom, ALLA värdens vackraste;)
/K

Okej tack :) jag funderar på att köpa en avkomma nämligen men vill gärna veta lite om hur andras föl efter honom också är :) Jag har träffat och hållt på med stot jag tänkte köpa, men tänkte om det är någon som haft några problem med lynnet och så :) nu när jag har hållt på med henne så har hon vart världens underbaraste men jag vet inte riktigt :)

Det jag tycker är så underligt är att jag hittar inga som helst tävlingsresultat?
Har sökt ända från 2003 (då var han 4 år) och inte en enda start:confused:

Ne jag såg också det häromdagen, skumt. Men har nu bestämt mig för att ta henne, ska inte köpa då jag tycker det är lite onödigt, hon skulle ändå få stå kvar hos uppfödaren och hon ska ingen stans heller, ska hon säljas så ska jag köpa henne med en gång :) bilder på henne kommer helt klart komma upp :) såg att hon är inte den enda av avkommorna som har stjärn :)

mamman är efter Brisad, jag kommer inte riktigt ihåg mormodern men ska kolla upp det snart. Okej tack :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 018
Senast: Freazer
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: Oknytt
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 510
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Dressyrsnack nummer 18