Autosvar på Hotmail

I

Iglatjarn

Hur lägger man in det? Hittar ingen funktion och ska åka bort några veckor och inte sitta vid datan. Och för att hålla mig ifrån datan vill jag lägga in autosvar så att jag inte har något att känna stress för. Annars är man ju sådär dum att man går till datan iallafall :p

Så, hur gör man? hittar inget när jag letar. Har den nya Live-versionen

Sv: Autosvar på Hotmail

Hur lägger man in det? Hittar ingen funktion och ska åka bort några veckor och inte sitta vid datorn. Och för att hålla mig ifrån datorn vill jag lägga in autosvar så att jag inte har något att känna stress för. Annars är man ju sådär dum att man går till datorn iallafall :p

Så, hur gör man? hittar inget när jag letar. Har den nya Live-versionen

tio feta jävlar

Fast jag kan hålla med Silverstol.

Det heter datorn.

Data är sådant man lägger in i datorn.

data:
(pl.) fakta, uppgifter, information, siffror, värden

dator:
datamaskin, data, räkneautomat, elektronhjärna, computer, burk; stordator, minidator, mikrodator, persondator, PC, bärbar dator, portföljdator, powerbook, arbetsstation

ja...
för slang används ju ingen annanstans :smirk:

ursäkta jag skrev, du får gärna radera tråden

Slang och slang. Som A_K_N skrev är det en stor skillnad på dator och data, data är inget slang för dator.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar