Men om du exempelvis ska prata om mig, och jag är tydlig med att jag inte är en hon eller en han och att jag vill att folk använder hen när de pratar om mig. Skulle du då inte respektera mig?
Varför gör du skillnad på de som är födda för flera år sen och om du skulle få barn idag? Varför skulle det vara något fel på just dina tidigare barn? Varför skulle du inte stötta dina äldre barn?
Eftersom jag inte känner dig till annat än ett anonymt nick på ett forum skulle jag referera dig till att vara en kvinna som vill bli refererad till som vara en "hen". Eftersom jag tillbringat många år på detta forum liksom även du gjort är jag tänligen säker på att du är en tvättäkta biologisk kvinna med tanke på de trådar du startat och postat i. Däremot så säger du här nu att du är varken en han eller hon och då skulle jag nog säga att du har en oklar könsidentitet.
Mina barn har en väldigt tydlig könsidentitet, den de är födda med. Troligheten att de skulle få för sig att de skulle ha en annorlunda könsidentitet är 0%. Jag har, medvetet under deras uppväxt undvikit att klä dem med könsstereotypiska färger eller leksaker.
Eftersom du formulerar eller alls ställer den frågan så kan du rimligtvis inte vara förälder själv.