Sv: Att göra det omöjliga, halvera sin vikt
Nja, jag har faktiskt fortfarande 10-15 kg övervikt...
Nästan? Du är ju värsta smal nu!
Nja, jag har faktiskt fortfarande 10-15 kg övervikt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan? Du är ju värsta smal nu!
så då kan jag ju bara önska dig lycka till.
Nej det gjorde jag inte, jag hade bara inget att säga i övrigt då det mest var upprepningar vad jag såg och jag orkade inte sitta och svara på det när jag redan var skitirriterad. Det hade jag kunnat säga iofs, sorry!Tja, du läste ju uppenbarligen ännu mindre vad jag skrev så då kan jag ju bara önska dig lycka till. Du valde att fokusera på den bit som du själv vänder taggarna utåt av och hoppade över allt som faktiskt var konstruktiva förslag, den text du citerade avsåg ju endast en markering av att jag sett att du menar att det inte går och resten av inlägget gick ut på att det kanske finns vägar ändå, erbjudanden om hjälp och försök till pepp.
Ah! Jo jag kan fatta tanken, men uppenbarligen anser ju läkarna att Triobe är en lämplig behandling av någon anledning, och funkat har det ju. Nu ska jag knapra dubbel dos i början dessutom och kommer oavsett vad läkaren säger knapra vanliga tillskott efter avslutad behandling. Iaf tills jag gått ner, sen är det väl kanske lämpligt att ta nya blodprov och se hur det ser ut iom att det ju inte är så nyttigt med ett överskott heller...Jag tror att det kryddelydd försöker säga är att det sannolikt hade fungerat ännu bättre med ett tillskott som innehåller mer av de vitaminer du saknar än vad Triobe gör. Jag har inte läst på vad det innehåller, men tänk att triobe innehåller 1 g och en annan sort innehåller 2 g, så kan man väl tänka sig att det går bättre att uppväga en brist med den som innehåller mer av vitaminerna ifråga.
Tack!Vill särskilt poängtera, efter att ha läst mitt inlägg och sett att det låter vasst, att jag på riktigt önskar dig lycka till!
Blir ju lite svårt utan både häst och rutin Ridskola är desto lämpligare för min del, jag har mycket jag behöver lära mig, och då är det ju ett bra mål att se fram emot ocksåOch allvarligt, kan du inte skaffa en ny tex shirehäst som medryttare och börja rida direkt?! Det kan väl inte vara några problem!!!
Säg att jag vill slänga ihop en pastasallad. Ingen liten heller iom att det tenderar att bli en stor skål man kan ta från flera gånger.
Säg att tex isbergssallad har 73 kalorier/100 gram, bara som ett exempel. Säg att jag använder.... 336 gram. Hur räknar jag då ut hur många kalorier som finns i 336 gram isbergssallad?
När jag sen är klar med salladen slår jag helt enkelt ihop kalorierna från alla ingredienser, inga konstigheter - men är det då enklast att räkna ihop hur många kalorier det är/100 g eller är det lika enkelt att hoppa över det?
Säg att jag får ihop pastasalladen och tar en portion, vi kan säga att den blir 249 gram - hur räknar jag då ut hur många kalorier den portionen innehåller?
Äh vadååå, jag komplicerar väl inte, jag blev bara sugen på pastasallad och insåg att jag inte hade en aning om hur jag skulle räkna på eländet när jag väl slänger ihop sånt senOch så håller du med mina träningskompisar om att jag tjorvar till det, nu börjar du ju också komplicera till saker
Tillägg: Behöver du någon gång hjälp så är det bara att PMa alla livsmedel, mängder av dessa och slutvikt på "blandningen", så kan jag hjälpa tills du kommer in i det.
Vill man göra det enklare kan man räkna ut totala antalet kalorier i hela pastasalladen, och sen direkt lägga upp i portioner.
Om jag då har slängt ihop en sallad vars alla ingredienser totalt blir, säg 600 kalorier, och jag lägger upp det i 4 portionsburkar, så är det enkelt att beräkna varje portion till 600/4=150kalorier/portion.
Det blir ju inte helt exakt eftersom det kanske är något mer kyckling (t.ex) i en portion och lite mindre i en annan, men om man äter alla portioner själv så jämnar det ut sig på fyra måltider och blir samma slutresultat ändå.
Måste få tacka den/de som tipsat om mörk choklad vid chokladsug. Fy fan vad lite man får i sig!
//Zebra som provat en pyttebit Marabou premium idag
Sorry!
En annan är luspank och kan inte göra en förrän just den 19e Men då jäklar ska jag ha en! Eller en kycklingsallad, det har jag aldrig provat ens, måste ju vara sjukligt gott