Att flytta med en valp...

Cezzan

Trådstartare
vi är mitt uppe i en flytt, och hela lägenheten är full med flyttkartonger...
Valpis tycker INTE att det är okej att vi packar ned alla saker i kartonger.
Om hon inte sliter upp sakerna ur kartongerna när vi inte ser, så biter hon i kartongen.

Detta kommer nog ta längre tid än jag trott.... :p
 
Sv: Att flytta med en valp...

Ni har inte möjlighet att skaffa hundvakt ett tag? Jag och maken planerar flytt och tänkte då ordna med hundvakt så att vi kan flytta fort och lätt och ifred.
 
Sv: Att flytta med en valp...

Under själva flytthelgen får hon bo hos mamma och pappa, men nu när vi bara packar och förbereder så hon får hon stanna hos oss. Vi har packat i snart två veckor av och till, och så länge kan vi inte vara utan henne
 
Sv: Att flytta med en valp...

Sant, två veckor är väl lite magstarkt. Runt en vecka räknar jag med att valpis får ta semester ;) när vi ska flytta, mest för att vi ska flytta ganska långt (från en valps perspektiv).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 214
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 787
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 201
Senast: Acto
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 175
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp