Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

Behati

Trådstartare
ja, som överskriften säger, är det någon/några härinnne som är med?

Själv är jag med och tycker det ska bli mycket spännande:banana:
Jag hade tänkt vara med på kickoffen som går av staplen på flyinges sport- och avelschampionat...

Sv: Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

Jag är tyvärr för gammal....

Jag har mailat om info men jag vet inte riktigt om jag fattat vad det går ut på! :o

Jag fick inbjudan till Championaten idag men jag funderar på saken ff. Men det låter rätt spännande.

Är också för gammal, annars hade det nog varit intressant :)

/Camilla

frågade faktiskt lite mer ingående vad det var innan jag anmälde mig...

förklaringen jag fick var att tanken är väl att det ska vara lite av en "future factory"innom avel med kurser informationsmöten ocg clinics m.m samt att det kommer vara som en ungdomssektion på asvh.... kan ha fattat det fel men jag tror inte det.

Jag ska ner till championaten i vilken fall som helst om jag inte måste jobba eller nåt liknande, så då kan jag gå på "kickoffen" när jag ändå är där:D Tycker du ska komma;) du ju i från mina gamla trakter:D

Senast ändrad:

Jag är med! :)
Jag ska förmodligen vara med på Kick-offen också!

25 år är gränsen. Fyller snart 26... Hade varit kul annars.

Ja alltså jag funderar på om man inte skulle vara med, det verkar väldigt intressant, alltid man man ju lära sig nåt!

Jag bor i Jönköping, samåkning någon? :angel:

Jag var på ett seminarium ( kommer inte riktigt ihåg vad det var, Hästen i Framtiden, kan de ha hetat det??) på Flyinge och då lämnade jag in en lapp om att jag var intresserad, men jag har inte hört något efter det... Men jag vill jättegärna vara med!

Måste man anmäla sig till den där kick-offen? Jag ska vara funktionär på breeders hela veckan så jag ska ju ändå vara där! :D

Är 16 btw, väldigt intresserad av avel. Vi har två föl födda i år men sen får nog aveln ligga på hyllan några år, men avla ska jag minsann göra :angel:

Jag skulle vilja vara med, då jag är grymt intresserad av avel. Men jag har ju för katten inget sto att avla på! :(

Jag tyckte det lät jätteintressant, men hittade inte mer information om vad det egentligen var och anmälde mig därför inte. Finns det någon stans man kan läsa mer? Kommer man kunna anmäla sig nästa år oxå?

Jag är med:)

och självklart tänkte jag komma på kick offen:D

Jo man måste anmäla sig till kick offen, man fick ett mail ang det om man var med på mailinglistan, men kontakta hon som håler i det annars?

Mer info finns på ASVH's hemsida.

Ja, eller hur! :D

Jag är en tjej på 18 år från Väster Götland...
Jag är jätteavelsintresserad...

Hm, vad vill du veta? ;)

Vad är du för någon själv? :)

Jadu?!:D vad är jag för en...

21 med 3 avel/tävlings ston... hade tänkt satsa lite smått innom avel och ha iallafall 1 avkomma varje år...

hehe bättre man ses därnere tror jag lite lättare att förklara allt då:rofl:

konstigt att du inte hört något mer?!:confused: jag anmälde mig via asvhs hemsida och sen har jag fått mail från dem om kickoffen.... den ska man anmäla sig till innan den 30 sept tror jag det var, dock kan jag itne öppna de :devil:-filerna med min dator så jag hoppas på att de kan skicka dem i ett annat format

jag skickade faktiskt ett mail till dem och frågade om mer info för jag hittade inte mycket jag heller!

Vet itne om det är något nästa år faktiskt... men man kan ju hoppas:bow:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Hästvård Vi har blivit med arbetshäst! I alla fall är det så det känns. :confused:O_o:cool: Damen i fråga är ca 140 cm hög på det stället där...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Capybara
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10