Åsbo 17-20/5

Ella-82

Trådstartare
Någon som var där? Vilket väder det var på maratondagen! Regn, regn o åter regn...

Någom som känner igen detta ekipage? Hi hi...

JNHRDMLPQPOMC0.jpg

JNHRDMLROMPQI8.jpg

Sv: Åsbo 17-20/5

Vi var där som du vet ;)
Var även där idag i ett underbart väder. Varför ska det alltid regna på maratondagen i Ljungbyhed??? Vädret idag skulle varit igår....

Vi var där som du vet ;)
Var även där idag i ett underbart väder. Varför ska det alltid regna på maratondagen i Ljungbyhed??? Vädret idag skulle varit igår....

Ja idag var det toppen väder. Kul att ni var nere o såg på Peter idag oxå. Han är så duktig!!! Jag o Tobbe var o såg på tornespels SM, det var jätte kul!

Jag var där men missade fjordekipaget. Anlände inte förrän vid 11.
Trots regn och rusk stannade vi ändå till slutet.
Hände det inte osedvanligt mycket? Lös häst och flera körde fast.

Ja det var tur att det gick bra för Hesslo o hans häst som kom lös. Urs jag såg när det hände, Thomas Ericsson sprang fram o tog tag i hästen o satte sig i vagnen.

Jag tror det var förra året, el året innan så var det en tävling just på Åsbo som det hände jätte mycket. Ekipage välte hit o dit, vagnar gick sönder o folk körde fast. Det var inte kul att se, men det är tyvärr sånt som händer.

Ja jäklar vad det skulle regna... Det är ju en svår bana men jag tyckte det gick rätt lugnt till ändå. Har för mig att det var fler incidenter förra året.

:) Jag var där såklart. Ingår i Fredrik Rahms fyrspannsteam. Tyckte det var otroligt tråkigt med regn. varkens kul för hästarna, kusken eller groomarna. Hade ni en trevlig dag annars??

Ja jäklar vad det skulle regna... Det är ju en svår bana men jag tyckte det gick rätt lugnt till ändå. Har för mig att det var fler incidenter förra året.

Ja visst var det förra året det hände så mycket. Såg dig i en artikel från tävlingen! Hur är livet som hästskötare åt Maria? Blir bara lite avis...

:) Jag var där såklart. Ingår i Fredrik Rahms fyrspannsteam. Tyckte det var otroligt tråkigt med regn. varkens kul för hästarna, kusken eller groomarna. Hade ni en trevlig dag annars??

Jo jag var bra klädd så våt blev jag aldrig. Men visst hade det varit roligare med sol! Annars var allt bra, min tränare blev total 5:a denna gång så det var ju skoj. (Han vann i Dorthealyst!)

Kul att vara med i ett fyrspannsteam! Det måste vara mycket jobb?

Det gör jag med! ;) Stackars Mimer, han var inte alls på hugget och Karin var så förbannad "inte konstigt att det går dåligt med en sån usel kusk!!!" skrek hon :rofl: Hon körde i på några ställen och fick stopp så det resulterade självklart i en sistaplacering...

Får jag lov att kopiera korten?

haha...ja dom var och fotade ALLT i säkert en timme och det var dom finaste bilderna dom hittade... Jag trivs jättebra med jobbet. Väldigt roligt och lärorikt.

Det gör jag med! ;) Stackars Mimer, han var inte alls på hugget och Karin var så förbannad "inte konstigt att det går dåligt med en sån usel kusk!!!" skrek hon :rofl: Hon körde i på några ställen och fick stopp så det resulterade självklart i en sistaplacering...

Får jag lov att kopiera korten?

Var det du som var groom där? såg så lång ut :o

Men han kanske bara maskade för att ge de andra falsk trygghet inför framtiden ;)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 647
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Barn Sonen på 5 år har en kompis som är några år äldre. De lärde känna varandra förra sommaren och jag etablerade lite kontakt med hens...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 091
Senast: Görel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 155
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18