Kom till stallet idag direkt efter jobbet och ser att i hagen bredvid mina damer är en ny häst släppt. Den hästägaren har inte nämnt något om detta tidigare,utan bara släppt in sin häst i ny hage. Är det bara jag som tycker att man meddelar övriga hästägare med hästar i intilliggande hagar när man gör byten?
Jag vill gärna vara med och helst ha i vart fall frambensskydd på mina hästar!
Till saken hör att denna människa ALDRIG har jobbat i hela sitt liv,alltid gör precis som hon själv vill,slår egna och andras hästar när hon anser att de inte uppför sig som hon vill.
Skriker man bara tillräckligt mycket får man ny,dyr häst och sadlar mm.
Jag blev rejält arg idag och talade om det för henne och fick veta att jag överreagerade
Dock känner jag att jag måste kunna känna mig trygg att mina hästar har det bra när jag jobbar!
Vad tycker ni andra?
Jag vill gärna vara med och helst ha i vart fall frambensskydd på mina hästar!
Till saken hör att denna människa ALDRIG har jobbat i hela sitt liv,alltid gör precis som hon själv vill,slår egna och andras hästar när hon anser att de inte uppför sig som hon vill.
Skriker man bara tillräckligt mycket får man ny,dyr häst och sadlar mm.
Jag blev rejält arg idag och talade om det för henne och fick veta att jag överreagerade
Dock känner jag att jag måste kunna känna mig trygg att mina hästar har det bra när jag jobbar!
Vad tycker ni andra?