Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså va? Låter ju hel skumt! Läste igenom nu och jag tolkar det precis som du. Det bör ju vara antingen eller, att överårig ryttare är ok hela vägen eller inte alls.Ska prova fler sadlar i veckan, hoppas på att ha lite tur..
Har även sett att reglerna till Ungponny SM i hoppning har kommit ut, men jag tycker att de är väldigt märkliga..
"Tävlingen är öppen för 5-, 6- och 7-åriga ponnyer med svensk licens och svenskt mätintyg. Finalen är öppen för licensierade ryttare i alla åldrar, som uppfyller kraven för att inte anses som oproportionerligt ekipage. Svenskt TR gäller. Kvalen är inte öppna för överåriga ryttare."
Så i princip kan barnen få kvala in ponnyerna men i finalen kan man hyra in ett proffs....
Så skumt det låter. Varför får överåriga ryttare vara med i final men inte kval? Får man vara med i det ena måste man ju få vara med i det andra!Ska prova fler sadlar i veckan, hoppas på att ha lite tur..
Har även sett att reglerna till Ungponny SM i hoppning har kommit ut, men jag tycker att de är väldigt märkliga..
"Tävlingen är öppen för 5-, 6- och 7-åriga ponnyer med svensk licens och svenskt mätintyg. Finalen är öppen för licensierade ryttare i alla åldrar, som uppfyller kraven för att inte anses som oproportionerligt ekipage. Svenskt TR gäller. Kvalen är inte öppna för överåriga ryttare."
Så i princip kan barnen få kvala in ponnyerna men i finalen kan man hyra in ett proffs....
Ja och tänk att som barn få kämpa sig igenom kvalen för att sedan inte duga längre och bli utbytt i finalen .Så skumt det låter. Varför får överåriga ryttare vara med i final men inte kval? Får man vara med i det ena måste man ju få vara med i det andra!
Ja och tänk att som barn få kämpa sig igenom kvalen för att sedan inte duga längre och bli utbytt i finalen .
Skönt! Vad blev det för något?Åh vi har en sadel som förhoppningsvis ska funka. Jag fick till och med plats med rumpan, var lite orolig för att den såg så himla liten ut.
Pessoa av någon ponnymodell, men den är omstoppad i ull med xxw och 15 tum typ. (Normalt har jag 17") Så den känns liten.. Denna var också nära gränsen till för smalSkönt! Vad blev det för något?