Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker absolut det går åt rätt håll.Tog lite nya bilder för någon vecka sedan, han tyckte dock inte det var kul att stå stilla. Ljuset och vinkeln är inte samma på den nya och den gamla bilden heller men jag tycket att han fyllt ut baken lite och underhalsen börjar börjar bli lite mindre, men han står lite spänt på båda bilderna så halsen är svår att få en rättvis bild av. Revbenen är även svårare att urskilja så han verkar ha lagt på sig lite överallt.
Första bilden är tagen i mellandagarna och den andra bilden i början av februari så det är drygt en månad mellan dem.
Han har fått lite skav i pälsen av schabraket det är därför han har gråa fläckar på ryggen på denna bilden.
Snacka om muskulös häck på Ivy! (Inte för att jag tror att de andra är sämre, men vinkeln på Ivy gör ju sitt till ) Fina!
Såklart man måste vara fin!Host host... jag har varit sjukare än sjukast med hosta och feber så det har inte gått något vidare med Walles igångsättning.
I söndags fick det bli en tur som handhäst och idag gick vi en promenad i pannlampans sken.
Passade även på att snygga till frisyren. Måste ju vara snygg till första ridpasset