Löshoppade Calle idag! Duktig grabb!
Några språng på tisdag ska han skos.
Några språng på tisdag ska han skos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Här händer det grejor som alltid har läst men inte skrivit på ett par veckor. Gör inte mycket med Trollungen för hon tappar ju fortfarande tänder. De två nedertänderna där fram är typ halvvägs av så jag hoppas de trillar i veckan, för jag är såå sugen på att rida henne igen! Hon har ju vilat hela april :P Men tänkte att framtänderna skulle ryka först innan jag stoppar in ett bett i munnen. Just nu går våra hästar ute dygnet runt sen två veckor, underbart att redan slippa mockning och ge allt mindre hö
@SaraMara Så roligt att det går bra med löshoppningen Vi var på samma ställe igår. Ingen i vår grupp hoppade så högt.
Vår lilla hade lite bråttom över de första hindren och rev sedan det sista flera gånger. Vi ska ju inte visa henne så det spelar ingen roll. Tord tycker att hon har ett bra huvud och en fin inställning.
Eftersom hon inte kommer att bli tillräckligt stor för oss har vi lagt ut henne på annons. Kan ju alltid hoppas att det finns nån som vill ha en liten stor häst.
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/v2SD2iLjZio" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
@SaraMara va fin hon är! dressyrtanten får ta o hoppa lite med den där
@Matmissbrukaren: Åh så skönt med en rullstund! man ser verkligen hur han njuter.
24/5 så nästan en månad kvar
De får väl ett bättre steg av att skos även om de visas på mjukt underlag. Tror de flesta med stor häst skor till 3 års.Vi gör ingenting, hon är beordrad "vila" fram till nästa löshoppning. Och sen blir det väl samma till treårs.
Funderade på att sko men de visas ju i ridhus så det gör nog varken från eller till.