Arg, förbannad eller ilsken? varför??

Re: Svaret..

Fram öronen :confused:
Jag tycker ner dom liknar ett cykelstyre :D :D

Sen har hon visat bilderna "Under cover"....det är INTE Humlan det där inte :angel:

Sådanadära bilder kan ju vem som helst fixa i bildprogrammet photoshop, ju, typ, ba ...

Hon kanske har snott öronen från några av dina hästbilder...
:angel: :angel:

Man vet aldrig..
AM

Precis!! Så var det.Tyckte jag kände igen dom..
Hon har snott öronen från Rockan (Rosen) och klistrat fast dom på humlan.
Tittar man noga så är det en skarv där... :rofl:

AM

Ursch vad ni är elaka.. :mad: :mad: :mad:
Humlan kan kanske se lite ilsken ut ibland, men det är bara en fasad... inombords har hon ett hjärta av guld... eller inte!? :D

348839_18459.jpg

FAst nog ser det ut som att huvudet är påklistrat :D
Det är ju en annan färg ju :angel:

Närrå...nu ska vi inte vara elaka....hon är säkert snäll....kanske :D...när hon sover :cool:

Hehe.. dig går det ju inte att lura! :bow: :D

Jag vet inte om hon är snäll när hon sover, har aldrig sett henne snäll... eller jag menar SOVA! :o :D ;)
Hon är snäll att köra, ja alltså om man har slaggjorden hårt fast satt och man inte smackar eller driver på annat sätt så är hon jätte snäll.. :angel: :angel: :angel:

Helt klart påklistrat huvud.
Det kan ju vilken Bukefalosare som helst se att det är ett brunt huvud på en grållig märr.

Näää, Humlan...du är avslöjad!! :rofl: :devil:

AM

Jag tror hon blir snäll om du sätter på henne slaggjorden när hon ska sova...
Brukar vi göra på våra märrar...

AM

:idea: :eek: :rofl:
Strålande! Fäster man den under skorna då eller.. :D
Sen kan man kanske färsta grimman igenom på nå sätt? Det borde ju även få henne rätt lugn?! :angel:

Under skorna? :eek:
Har du skor på den där???

Så här gör man:
Man tar en slaggjord och sätter den vid manken.
Sen tar man ett elrep och drar ett varv motsols runt magen.
OBS glöm inte elaggregatet och fyra jordspett á 1,4 meter långa var..
Därefter tar man en fölvaktsele och spänner hårt runt huvudet.
Sen ger man dom 3 liter domosedan och slår omkull dom.
När dom rasat i sänghalmen så sätter man sig på dom vid huvudet och passar på att trä en "betesmunkorg men ett litet hål bara" runt näsan.

Jaja...allt måste man lära ut här...
AM

Sa ja skor? Nej självklart inte, hon har dunkuddar under fötterna så klart!

Bra, tack för tipset, ska testa det första jag gör i morgon..
:bow: :bow: :bow:

Jag får ett intryck av att din erfarenhet av ston är vida utbredd och långvarig :rofl:
Fantastiskt fantasirikt tips!
Huvudet ÄR påklistrat, det kan ju vem som helst se...
Eva

Totally dude ;)
Bilderna är dock gamla, men satan vilken argbigga hon var (är), så fort det inte passade damen (dvs inte gick i 180) så tjoho, ställde sej fröken på bakbenen, o hade man tur så slog hon inte över :)
Dock är hon en gladare o goare häst numera, men tycker inte om andra hästar, sparkar sönder boxväggen stup i kvarten, o ser ut som på bilderna så fort de kommer en häst inom några meters avstånd...

nej, hon gjorde verkligen inte nån glad på travet :D

*viftar på näven*
Det är min argbiggas morfar :D
Det är också en sån där överdrivet trevlig häst *hrm* fast det blir bara bättre och bättre!

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: MiniLi
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 826
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka