Årets Farmen

Mirre

Trådstartare
Vilka tittar?
Vad tycker ni hitills om årets säsong?
Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?

Självklart följer man farmen i år eftersom man känner en deltagare 😅 ser också massa intriger framför mig! Vilket jag iof tycker är lite roligt

Tror också det blir väldigt mycket intriger och drama i år. Kul med tävlingar mellan gårdarna, lite Robinsonkänsla över det

Inte sett Farmen på mååååånga år, så har inte så mycket att jämföra med. Tittar nu för att jag känner en av deltagarna. Började ju med bråk och tjafs nästan direkt, så blir säkert mer av den varan. Får se hur länge jag pallar. 😅

Liknande trådar

Kultur Nu har tre av årets fem Nobelpris delats ut, och överraskande nog är alla pristagare män! Obs ironi. Kvar står de två lite mjukare...
2
Svar
32
· Visningar
1 282
Senast: tara
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
23 512
Senast: Reville
·
Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 834
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur