Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De försökte lura på mig en men jag köpte varken deras argument eller sadel
De försökte lura på mig en men jag köpte varken deras argument eller sadel
Jag har hört från flera olika håll att Sharpman kan vara lite si eller så och det är därför jag inte kontaktat dem tidigare. Nu var de ju ändå hemikring så då tänkte jag att jag åtminstone kunde ge dem en chans men det blev ju som det blev med det 1500:- fattigare blev jag i alla fall
De kan säkert vara bra om man har ett halvblod med "normal" rygg men man kan ju tycka att de som ett större företag borde kunna ha ett sortiment som passar de inte fullt lika normala ryggarna också.
Igår tränade vi på delar av Lätt B dressyrprogram. Vi börjar få till dessa 10 meters volter i både skritt och trav nu.
Däremot så är Angelique svullen runt juvret, vilket kommer kollas av vetten i eftermiddag. Hon är märkbart irriterad och det går knappt att få känna. Det värmer ur till viss del vid motion, men det blir lättare pass tills vet har kollat eller hon är återställd igen.
Vi har dessutom fått ny häst i flocken. Hon och Angelique verkar ha blivit bra kompisar, det är roligt att se. Däremot så har jag upptäckt att Angelique för tillfället är näst högst i rang i flocken (i alla fall när det kommer till maten), känns lite sådär. En tuff liten fröken som vet vad hon vill. Det är tur att hon är söt.
Jag har tänkt den tanken. Mycket stämmer in, förutom att hon inte träffat någon hingst.Är du helt säker på att hon inte är dräktig? Tänker på att du tidigare skrivit att hon är bukig nämligen, och det plus svullet juver får en ju att tänka åt det hållet iaf
Jag har tänkt den tanken. Mycket stämmer in, förutom att hon inte träffat någon hingst.
Kan ta en bild ikväll.Vad du vet! Det finns många exempel på både ston och hingstar som har hoppat ur sin hage för att sedan hoppa tillbaks i sin egen sen!
Jag hade helt klart kollat upp det! Du har inte nån bild på magen så man kan få se?
Kan ta en bild ikväll.
Men med tanke på att det inte finns hingst i närheten av där hon stått uppstallad så tror jag sannolikheten är väldigt liten. Hon har dessutom antingen gått själv i hage, eller med ston och ett litet tag ihop med en valack.. Visserligen var hon utanför hagen vid några tillfällen i somras/våras, men med tanke på att hingstar saknades i området (vad jag vet) så, nja, jag tror inte på dräktighet.
Ska bli intressant att se vad vetten säger i eftermiddag och hur vi kollar detta vidare. Nåt är det i alla fall som inte riktigt stämmer.