Det tror jag med, men certifieringen är bra den med, och jag vill verkligen behålla den! Även om ni här vet att jag gärna vill ha med en bedömning på galoppen medJag också. Tror det kan ge mer än certifieringen i längden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag med, men certifieringen är bra den med, och jag vill verkligen behålla den! Även om ni här vet att jag gärna vill ha med en bedömning på galoppen medJag också. Tror det kan ge mer än certifieringen i längden.
Ja som det är nu är det ju det som står till buds. Men man känner att den behöver få högre status för att stoägarna ska börja titta efter vilka hingstar som har genomgått den, eller vad säger ni?
Ju fler hingstar som deltar, desto högre status får den, och därigenom också större genomslag. Så vi får tjata om certifieringen nu under vinterhalvåret och hoppas på att många anmäler sig!
Ja, och dessutom tror jag att det vore bra om man kunde hitta resultaten direkt på SAHFs hemsida. Som det är nu får man googla och hoppas att man hittar dit man ska, och det innebär ju att man måste ha ögonen på en specifik hingst redan. Och det är det kanske inte alla som har. En ny stoägare vill nog kolla på många olika och läsa på för att se vad som ev kan vara lämpligt för sitt sto.
Det vore ju ganska enkelt att få igenom egentligen.
Info om hingstcertifieringen ligger under fliken "nyheter" på SAHFs sida. Senaste protokollet ligger här http://www.sahf.net/index.php/alla-nyheter.html?start=10
Det är verkligen inte lätt att hitta och borde väl ligga under "hingstcertifiering" kan man ju tycka! Detta problem måste ju ha en enkel lösning.
Riktigt trist att man kommer bli tvungen att sätta in ett fönster för värmens skull.. Mellizza trivs alldeles utmärkt med att kunna se ut över gården..
Tömkörning är något som jag skulle vilja lära mig..