Sv: Arabavel, forts på "Arabhingstar..."
Angående anonym eller ej, så håller jag med Annika. (Få se nu....om jag håller med ankan, vilken klubb är det....?)
Alla har rätt att vara anonym, bara man håller sig till sakfrågor och inte hoppar på ngn eller några, kastar skit osv.
Angående lilla svart: jättefina bilder Madde!

(vilken klubb är nu dettta...?)
Vet du hur busig han ser ut på bilderna? Jag ser honom framför mig, men gisses vad Anette skulle fotat när jag var hos dig. Till alla er: hästen kunde röra sig!!!!
Angående detta med "klubb". Jag vill understryka samma som Carina: (oj, vilken klubb?)
I´m nobodys wife! Eller budbärare. Jag håller mig till egna tankar och åsikter och skriver INTE allt jag tänker. Det skulle bli katastrof tror jag

Jag tillhör ingens fanclub, men däremot tycker jag att människor och tankar är intressant.
Varför jag sitter HÄR och skriver är för att jag älskar det arabiska fullblodet och att här händer det något. Pajkastning och fula ord avsäger jag mig däremot.
Många som sitter på denna offentliga tråd har mycket kunskap och har sysslat med detta LÄNGE. Det är värdefullt!
Sen kommer det in nya, nyfikna människor som kan visa oss en annan syn på saker. Det är värdefullt!
Att folk läser och kommenterar visar bara att det är en BRA tråd. Jag ser det så!
En del som hänger här, har funnits sedan jag började för ca 10 år sedan. Gamla "kompisar" som man inte ens träffat. Underbart!
Angående Imre, så känns det som om fancluben VILL att det ska skrivas illa om Imre. Känns bakvänt. Unga? Kanske.
Man kan älska en häst lika mycket, om inte mer även utan kulor. Det går!
Mvh Li