Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu bjuder styrelsen in till medlemsmöten vid tre tillfällen. Där finns då möjlighet
att dra önskningar och hjälpa till med vägledning för styrelsens vidkommande.
Det första mötet äger rum på Näsbyholm den 17:e februari. Öppet för både medlemmar och icke medlemmar. Föredrag hålls av internationella domaren Christina Wahle och då kommer det väl väl till pass att även utreda "utställningsben". Kostnad 200:- för medlem och 300:- för icke medlem.
Läs vidare på SAHFs hemsida. Verkliga tillfällen att sitta öga mot öga med delar av styrelsen.
Allt är som vanligt!
Jag har sett många ordföranden komma och gå, de flesta har varit mer eller mindre populära när de börja men gnället sätter igång efter ca 1 år, absolut ingen ordförande är fortfarande populär efter 2 år på posten! Jag minns inte någon ordförande som har gjort någon väsentligt ändring eller förbättring, allt rulla på som vanligt. Ordföranden styrs av styrelsen, han/hon fatta ingen beslut ensam. Gnället är inget nytt, det följer gammal invand mönster, det som är skillnad nu är att man gnäller inför publik på nätet och att Håkan Mattson tål påhopp! En sådan slagtålig ordförande har vi nog aldrig haft, tyvarr har utvecklingen gått i riktning som gör förmågan att tåla påhopp som orförandens viktigaste egenskap.
de flesta har varit mer eller mindre populära när de börja men gnället sätter igång efter ca 1 år, absolut ingen ordförande är fortfarande populär efter 2 år på posten
Jag minns inte någon ordförande som har gjort någon väsentligt ändring eller förbättring, allt rulla på som vanligt.
Ordföranden styrs av styrelsen, han/hon fatta ingen beslut ensam.
Tack SNÄLLA Carina!
Ja men då vet vi ju det - någon har skickat in ett antal motioner i mitt namn.
Hur skulle ni reagerat?
Vad blir nästa steg?
Linda
Tack SNÄLLA Carina!
Ja men då vet vi ju det - någon har skickat in ett antal motioner i mitt namn.
Hur skulle ni reagerat?
Vad blir nästa steg?
Linda