Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mja, det stämmer nog inte. De flesta är medvetna om att inte alla som placerar sig bra är exteriört korrekta. Det finns tyvärr många exempel på det. Däremot så brukar man säga att en exteriört korrekt häst alltid placerar sig bra, trots ett enkelt huvud, exempelvis.Tycker du sammanfattar det bra, märks inget virrigt!
Intressant att hästar blir högt placerade trots dåliga benställ, även i så stora sammanhang .... Motsäger ju det som många menar, att de som får höga placeringar på stora tävlingar är exteriört korrekta!
Mja, det stämmer nog inte. De flesta är medvetna om att inte alla som placerar sig bra är exteriört korrekta. Det finns tyvärr många exempel på det. Däremot så brukar man säga att en exteriört korrekt häst alltid placerar sig bra, trots ett enkelt huvud, exempelvis.
Min summa av kardemumman är att (lite hårddraget, kanske, men ändå...):
1. Det går inte alltid att lita på bra showresultat. Man måste ha en egen åsikt också.
2. Det går inte att skylla dåliga showresultat på en dålig dag. En korrekt häst får bra poäng.
Carina på Silver Arabians
Motsäger ju det som många menar, att de som får höga placeringar på stora tävlingar är exteriört korrekta!
Det går inte att skylla dåliga showresultat på en dålig dag. En korrekt häst får bra poäng.
Ja, visst kan "dåliga dagar" påverka när vi diskuterar den toppnivå som ändå hästarna på VM oftast håller. Konkurrensen är knivskarp. Emmona fick ändå 92,2 poäng...
Det jag tänkte på var att jag är så allergisk mot uttalanden som "min häst fick bara 81 poäng på C-showen i X-stad, men det berodde bara på att han inte tyckte att det var kul att vara på show och inte visade upp sig".
Carina på Silver Arabians
funderar på att betäcka mitt arabsto. hon är e aziz ox u: glitrra.
hon har haft två föl sen tidigare. men jag vet inte vilken hingst jag ska välja.
Usch jag hoppas du ger upp de planerna snart
Hej hur gick det för lönhults Faradiba ursäkta stavningen.