Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror väl på vilken version/bild av hästen man ska "tro på".
Jag är 45 år och lär mig fortfarande nya saker varje dag, det är väl inget konstigt...?har lärt mig nåt nytt..
men ska hästens underkäke glida framåt när den går i form? varför har jag aldrig hört talas om det förut i så fall?
Hmmm. nu kommer fördomarna fram igen...samma okunskap som hbl folket( inte alla) har om araben...de är sprätthöns som springer i snöre o vissa av virrpannorna klarar av att gå distans.Jg gillar heller inte stora klumpiga huvuden (halvblod får gå i nån annans hage
Håller med. Alldeles för extremt. Åtminstone halva huvudet. Håll handen för den nedre delen och du ser ett otroligt sött arabhuvud. Stora ganascher, stora mörka (snälla!) ögon på rätt ställe och små mejslade öron.
Carina på Silver Arabians
Absolut INTE en känga till dig Annika!!!!!! Jag är jätte glad för din lilla kille, jag träffade honom hos Janicke och Magnus i somras och han är hur go som helst!!!!!! Jag är jätte glad för dina framgångar, vilket M och J vet..... Jag är inte ute efter att "känga" till någon utan tycker bara att Madde får lite oförtjänt hårt med stryk.....
Jag tycker alla ska göra det som passar var och en bäst! Att man ska få göra på sitt sätt utan att andra lägger sig i..... Sålänge inte något djur kommer till skada.....
Det jag skrev om hingstträning var bara mina egna erfarenheter som kanske kunde förklara vad Madde menade med att hon inte tycker sin är klar att ta ut....
Mvh Pernilla
nu hitta jag!
det är 4 olika bilder på hästen där med, alla är inte extrema...
så jag tror nog att vi kan vara överens om att denna häst är ett mysterium
i övrigt så tycker jag inte att hennes underkäke ser svängd ut.