Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja anorektisk i min värld.
Den är inte fet utan betesrund.
om man ska vara efterklok eller klok inför nästa säsong är att hålla igång den hela tiden o ta bort den från betet ca. 6 h / dag.
Typ att ta in den vid stark hetta om dagarna.
En fet häst har fettdepåer på rumpan o sidan av buken- nedanför bakre delen av sadeln- ponnyvalk. Den känns tydligt.
:smirk: Löjligt! Jag menar inte din hästutan att du kommenterat TS häst då de klart är helt skillda raser och kroppsbyggnad....
:smirk: Löjligt! Jag menar inte din hästutan att du kommenterat TS häst då de klart är helt skillda raser och kroppsbyggnad....
dina hästar har minsann inte ett uns övervikt. precis som våran varmblodsvalack, som gått på bete hela sommarn. men tänk efter nu, va d e för typ av häst i pratar om. ett varmblod, som e smal i kroppen, men smal bringa och bröstkorg. och en cob, som är bland de bredaste ja har sett.
dina hästar ser dessutom ut å va i utmärkt kondition, vilket dee79:s häst inte e.
så kolla en gång till du å se henne för vad hon e. en bred och grov cob, men otränad mage.
å bara för att klargöra, dina hästar e fina, varken övervikt eller undervikt, va ja kan se....
Visst är de lätta i typen, men den finns väl ingen anledning att en häst ska få vara tjock bara för att den är av grövre ras? Samma fråga som förr, men ingen har ju svarat..