Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är intressant, men samtidigt är det konstigt att fång är så knepigt att man fortfarande inte riktigt kan säga varför vissa är känsligare än andra
Hon har varit fet på bete, men de två senaste åren har jag verkligen försökt hålla henne på en vettig nivå (och tyckt att jag klarat det), så varför just i år när hon inte blivit det tidigare? lite förvirrande. En stor portion otur kanske.
Det verkar som om de med slimmade raser oftare tycker att de kraftigare är för tjocka och de med kraftigare tycker att de slimmade är för tunna. Hemmablind eller bara olika preferenser?
Ja din häst är tjock.
Innan man säger att någon annans häst är tjock så kanske man borde tänka på vad det är ras.. Din häst är väl av lite grövre typ!
Det är ju ingen arab direktangel:
Och tänk på när du lägger ut en sådan fråga på ett forum.. Att det finns många okunniga... Och att det kanske inte är så lätt att se på en bild...
Men Du har en väldigt fin häst tycker jag!![]()
En lite slapp gräsmage innebär inte att hästen är tjock...
TS: Tycker hästen ser bra ut, magen behöver stramas upp lite bara, men tjock och fet är hästen icke!
Skulle vilja se era hästar (ni som skriver att TS häst är rund,fet,tjock)