H
Hopphopp
är jag hemsk som tycker det är långtråkigt att bara vara hemma med dottern? (snart 5 Månader) och som längtar tills jag får börja jobba?
har fått höra väldigt många kommentarer om detta på sista tiden..
"alla vill väl vara hemma med sitt barn och ta hand om det?"
"så kan du ju inte tänka"
"du har ju hand om ett barn då har du väl inte tråkigt?"
alltså jag tycker ju inte det är tråkigt med henne.
jag älskar henne och att vara med henne, men det är inga andra här som har barn som är hemma, alla jobbar eller går i skolan. och i längden blir det tråkigt att inte träffa några, går ju inte prata så värst mkt med en baby
så jag är mest hemma eller ute och går på dagarna, och det börjar kännas lite drygt..
och jag längtar såå till jag få börja jobba.. inte för att jag inte vill vara med mitt barn, men jag längtar tills jag får stiga upp tidigt på morgonen, göra frukost till henne och mej, åka och lämna henne på dagis,träffa folk, hämta henne på dagis, komma hem och mysa..
så är det fler som känner/har känt som jag eller är det bara jag och jag är en hemsk mamma???
har fått höra väldigt många kommentarer om detta på sista tiden..
"alla vill väl vara hemma med sitt barn och ta hand om det?"
"så kan du ju inte tänka"
"du har ju hand om ett barn då har du väl inte tråkigt?"
alltså jag tycker ju inte det är tråkigt med henne.
jag älskar henne och att vara med henne, men det är inga andra här som har barn som är hemma, alla jobbar eller går i skolan. och i längden blir det tråkigt att inte träffa några, går ju inte prata så värst mkt med en baby
så jag är mest hemma eller ute och går på dagarna, och det börjar kännas lite drygt..
och jag längtar såå till jag få börja jobba.. inte för att jag inte vill vara med mitt barn, men jag längtar tills jag får stiga upp tidigt på morgonen, göra frukost till henne och mej, åka och lämna henne på dagis,träffa folk, hämta henne på dagis, komma hem och mysa..
så är det fler som känner/har känt som jag eller är det bara jag och jag är en hemsk mamma???