Sv: Är det såhär hingstar beter sig? :P
KL
Åå drygt jag som verkligen bestämt mig för att inte skriva mer i den här tråden men jag kan inte hålla mig för vet ni vad jag kom på? Pållen min har ju gått med sällskap hela vintern så om han blir själv i sommar är det ju inte väärldens katastrof. tänk vad smart till och med jag kan bli när jag lugnat ner mig lite
men å andra sidan är det ju i sommar som det är viktigast för dem med sällskap så de kan vifta bort flugor åt varandra etc. Och nu har de ju heller inge täcken på sig och kan klia varandra obehindrat. Så jag får se hur det blir men ska överväga saken i alla fall.
Jag förstår er oro bra efter allt ni har varit med om med betäckande valacker, det är efter era erfarenheter. Men jag tycker är sällskap är väldigt viktigt efter de erfarenheter jag varit med om. Ni kanske aldrig har sett en häst matvägra för att den blev tvungen att gå själv? Det har jag...
En liten fråga bara, tycker ni att jag är dryg för att jag är glad och positiv och kanske lite skämtsam ibland? förlåt i så fall det är inte meningen, jag bara är glad av mig. men så ni vet att jag inte menar att vara dryg i alla fall
Sen måste jag bara säga att jag tycker det är lite roligt och ironiskt att några av er hela tiden säger till mig att jag ska tänka efter före jag skriver, att jag måste förstå att folk får lite panik över att han går med ston och inte tänker på vad de skriver och ska tänka efter innan jag blir irriterad.
Men om jag ska göra det, varför ska inte ni? Borde inte ni också tänka efter innan ni skriver även om ni blir arga över att jag hade min häst med ston? och om jag ska ha förståelse att ni blir arga borde inte ni ha förståelse för att jag blir lite arg?
tycker det är lite flumm att ingen verkar ha tänkt så långt
Fjordtokan: anledningen till att jag frågade om du hade läst alla inlägg var för att du frågade om han inte kunde gå med valacker och jag hade skrivit i bara att några inlägg tidigare att det inte gick. Men det blev väldigt onödigt otrevligt skrivet av mig, tar på mig det, förlåt..
Eme_liie: Bara så du vet tycker jag att du är en förebild för oss andra i "uppförande"
och det jag skriver att alla är otrevliga är inte till dig såklart så du inte tar illa upp, men det förstår du hoppas jag
Finns även fler trevliga i den är tråden, jag tror ni själva vet vilka ni är
KL igen
nej nu får detta verkligen bli mitt sista på riktigt.
jag är i alla fall inte irriterad på nån av er längre. Vill ni vara arga på mig så okej, ni får väl vara det då