är det någon som vet vad jag får tag på renskinn

Sv: är det någon som vet vad jag får tag på renskinn

Efter en del exprimenterade har jag kommit fram till att det för min häst och sadel funkar bäst med håren åt "fel" håll dvs bakifrån och framåt.

Jag brukar ha problem med att sadeln glider fram, men med den här hårriktningen så hjälper renskinnet till att hålla/dra bak sadeln.

Sv: är det någon som vet vad jag får tag på renskinn

åh! jag har samma problem med min kuse..ska minnsann testa det här så fort jag lyckats få tag på mitt skinn..
En liten fråga:
Är det inomhusksinn man kan änvända eller lite hårdare utomhur skinn?
Inomhus va?
har en väninna från norrland som ska köpa skinn åt mig men så ställde hon den frågan vilket av dessa två typer av skinn jag ska ha...

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 088
Senast: super
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Esmeralda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 592
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 626
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar