Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Är det någon av er som också promenerar med era hästar som har hittat täcke med reflexer?
Har reflexer på huvudet och benen på min häst, och reflexväst på mig själv. Trots det höll vi härom dagen på att bli påkörda av en bil som trots helljus inte såg oss Känner att jag behöver ha mer på henne men har inte hittat något.
Konstig fråga kanske men jag undrar ändå. Nu när det blir så mörkt när man kommer hem från skolan och ska rida så tycker jag att det är lite läskigt,särskilt i skogen, de har sett både björn och varg här där jag bor...och längs vägarna kör bilarna så fort trots att man har reflexer överallt. Jag har ingen att rida med heller, suck, vill ju inte att hästen bara ska stå i hagen så jag har börjat promenera med den. Det blir ju bara skritt, men jag skrittar ändå bara ifall jag rider. Är det ett bra alternativ till ridningen? Går ca en timme, på något vis känns det tryggare att leda pållen, än att rida i mörkret. Bättre än inget alls i allafall...
Längtar till ljusare tider...