Aliide
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, som stadshund har ju inte Keo råkat på så där jättemycket människobajs. Skogspromenader är ju fortfarande nästan skrattretande välhållna reservat med gångstigar och sånt. (Fast vi går i "skogen", inte på stigen). så när vi var hemma i de lite större västgötaskogarna i jul blev jag helt förvånad över vad äcklig han var...
...men "Mums!" tyckte Keo.
Å, helv**te vad arg jag var på hunden! (Fast egentligen på människan men tyvärr gick första impulsen ut över Keo... "NEJ!!!")
![]()
Jag blir alltid lika nöjd när jag läser liknande trådar, min hund ger fan i allt bajs ..
Hon har provat hästbajs en gång, men spottade ut![]()
![]()
Jag blir alltid lika nöjd när jag läser liknande trådar, min hund ger fan i allt bajs ..
Hon har provat hästbajs en gång, men spottade ut![]()
![]()
Det finns djur som är allergiska mot just ivomectin, så även om man har gett djuret en lagom dos så dör djuret i chock. Det gäller dock främst injucerande ivomectin, och inte pastan, men är ett djur allergiskt mot det verksamma ämnet så är det kanske inte kört, men i alla fall väldigt skadligt.Har själv sett djur (ej hund) dö av en överdos Ivomec.