Och? Jag ser inte problemet riktigt...Men jag har ju läst dem sjuttiotolv ggr! Det ingår liksom när man växer upp här![]()
Mvh älskar Pelle Svanslös
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och? Jag ser inte problemet riktigt...Men jag har ju läst dem sjuttiotolv ggr! Det ingår liksom när man växer upp här![]()
Meningen är väl att man ska bredda sig och läsa något nytt?Och? Jag ser inte problemet riktigt...
Mvh älskar Pelle Svanslös
Alltså deckare.Meningen är väl att man ska bredda sig och läsa något nytt?![]()
Finns det inga sådana som utspelar sig i Uppsala?Jag läser faktiskt "mysdeckare"
![]()
Har du läst Medan mörkret faller av Anna Lihammer? Den är lite brutal, men jag tyckte den var jättebra.Jag läser faktiskt "mysdeckare"
![]()
Orkidé- boken låter väl spännande.Men kan någon rekommendera en bok av en författare som heter Josefin? Mitt efternamn är jätteovanligt och när jag söker (internationell!) på det får jag upp två träffar: en bok om skötsel av orkidéer och ett suspekt akadmemiskt verk.
Vinteräpplen av Josefine Sundström läste jag för en herrans massa år sedan och minns den som rätt bra (men som sagt, det var en herrans massa år sedan), den kanske kan funka?Men kan någon rekommendera en bok av en författare som heter Josefin? Mitt efternamn är jätteovanligt och när jag söker (internationell!) på det får jag upp två träffar: en bok om skötsel av orkidéer och ett suspekt akadmemiskt verk.
Vinteräpplen av Josefine Sundström läste jag för en herrans massa år sedan och minns den som rätt bra (men som sagt, det var en herrans massa år sedan), den kanske kan funka?
Jag har bara en skittråkig historiebok om Nürnberg. Men det får väl bli den om jag inte hittar något bättre. Skulle ha prickat in en bok i Stockholm när jag var på semester.
Först hade jag Audible eftersom jag ville lyssna på tyska. Men en bok i månaden är för lite för mig så då bytte jag till Nextory som tyvärr inte har tyska böcker. Så nu koncentrerar jag mig på svenska böcker och sen köper jag tyska böcker som pocket.Läser du bara på svenska eller också på tyska?
Helga Glaesener: Die BeutelschneiderinFörst hade jag Audible eftersom jag ville lyssna på tyska. Men en bok i månaden är för lite för mig så då bytte jag till Nextory som tyvärr inte har tyska böcker. Så nu koncentrerar jag mig på svenska böcker och sen köper jag tyska böcker som pocket.
Jag har inte hittat någon iafFinns det inga sådana som utspelar sig i Uppsala?![]()
Brutal är ju inte mysdeckareHar du läst Medan mörkret faller av Anna Lihammer? Den är lite brutal, men jag tyckte den var jättebra.
Den är bara lite brutal.Jag har inte hittat någon iaf
Brutal är ju inte mysdeckare![]()
Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
Sponsrar du så ställer jag upp utan tvekan!Den är bara lite brutal.Fast nej, mysig är den inte. Du får sätta dig på ett plan till England. Allt är mysigare där.
![]()
Jag har ju det, men det vaf såpass länge sedan att det kanske inte räknas?Har du läst böckerna i sagan om Valhalla (Freja osv)? Dom utspelar sig vid Hågadalen