Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, jag klarar inte av ljudböcker (börjar tänka på annat och tappar bort mig) så jag är hänvisad till regelrätt läsning.Jag är arbetslös och lyssnar på böcker, då går det undan![]()
Aha, jag klarar inte av ljudböcker (börjar tänka på annat och tappar bort mig) så jag är hänvisad till regelrätt läsning.
Jag undrar samma sak. Har gått emot min egen princip och börjat lyssna på en bok (för då kan jag jobba samtidigt).Hur hinner ni andra läsa så många böcker på så kort tid? Tycker jag läser ganska fort och visst jag har bara 40 min om dagen tillgodo men jag känner mig långsam i det här gänget.
Det finns bara deckare skrivna om UppsalaJag har lyssnat på Svart fjäril av Anna Jansson, del 6 i serien om Maria Wern. Utspelar sig i Örebro, så jag lyssnade på den på jobbet. I Örebro. Så jag kryssar read on location.
Här bara läst första boken i serien innan, så det kändes onekligen lite som fusk att hoppa direkt till den här, men jag kommer gå tillbaka och läsa övriga också.
Visa bifogad fil 19338
Säg inte det, finns det böcker som utspelar sig i Gäddede så...Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
Du får offra dig på en deckare då.Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
Meh!Du får offra dig på en deckare då.![]()
Hittar du någon så är du min hjälte!Säg inte det, finns det böcker som utspelar sig i Gäddede så...
"Saker ingen ser" utspelar sig i UppsalaDet finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
"Saker ingen ser" utspelar sig i Uppsala
Vilket även "Grundläggande studier i hoppfullhet och hopplöshet", "jag bara tvingar mig lite", "Den som jag trodde skulle göra mig lycklig" och "Engelska parken"gör.
Annars får du läsa Pelle Svanslös![]()
Hm, du kan inte tänka dig att kvista över till Habo? Det verkar finns en Magnus Widell som gett ut bok/böcker om Habos lokalhistoria.Hittar du någon så är du min hjälte!![]()
Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
Jag hade tänkt läsa 10 minuter på lunchen i Solna så har jag läst 1793 i "Stockholm", nästan i alla fall. Ska bara bli klar med den också.Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
PELLE SVANSLÖS!!! Inte deckare och utspelar sig i Uppsala.Det finns bara deckare skrivna om Uppsalajag ska iofs till Sandhem/Mullsjö på höstlovet men jag betvivlar att det finns böcker som utspelar sig där
![]()
Men jag har ju läst dem sjuttiotolv ggr! Det ingår liksom när man växer upp härPELLE SVANSLÖS!!! Inte deckare och utspelar sig i Uppsala.![]()