Anti-skäll grejen?

Mammadutt

Trådstartare
Hittade inte tråden :angel:
där en del av er testat någon sak man sätter i eluttaget som ska få hundar att sluta skälla.....

Vill veta mer.... funkar det fortfarande för er som använder?
Vad heter den, vart köper man?

Vi ska flytta till lägenhet igen i höghus och min lilla dvärg är lite bjäbbig ibland.... och vill gärna förbereda med att inhandla något som funkar mot bjäbbiga vovvar..... :bow: så inte grannarna får spader :angel:
 
Sv: Anti-skäll grejen?

Den funkade i början, men våran hund överlistade den rätt snabbt och struntade i den :crazy: Det är ju mammas hund och jag bor inte hemma längre, så jag har inte sett själv hur det gick utan har bara hört att den inte hjälpte. Men jag tror att hon skällde betydligt mindre när apparaten var på, det krävdes alltså mer retning för att hon skulle börja skälla -t.ex. när folk ringer på dörren eller när grannens tik (som hon hatar) går förbi. Jag kommer inte ihåg vad sidan heter där man beställer, nånting med skadedjur har jag för mig. Och apparaten kostade då ca 350:-
 
Sv: Anti-skäll grejen?

Du kan få låna min och testa den,
har ju ingen hund nu så den sitter bara
på väggen och skräpar
 
Sv: Anti-skäll grejen?

Jag känner en tjej som hade det på sin hund. Funkade faktist väldigt bra, när den fattade hur allt fungerade:p
 

Liknande trådar

Hundträning Planen är att sälja mitt hus och skaffa en lägenhet men då blir problemet att jag har två små bjäbbor. Om det går att träna bort...
2
Svar
32
· Visningar
3 335
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 599
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 175
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp