Då sover han säkert Alternativt så funderar han på ett bra svar eller har av annan anledning inte ens läst smset än. Alla läser inte alltid sms direkt när mobilen piper.Jag skickade iväg ett sms, inget svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då sover han säkert Alternativt så funderar han på ett bra svar eller har av annan anledning inte ens läst smset än. Alla läser inte alltid sms direkt när mobilen piper.Jag skickade iväg ett sms, inget svar
Jag skickade iväg ett sms, inget svar
Han kanske har gått och lagt sig redan. Nu kan du inte göra något innan han svarar eller ni ses å jobbet imorn så försök att pausa tills dess. Måla inte up en mass scenarion eller vad som kan hända för du vet inte och ingenting blir bättre av att måla fan på varken vägg, dörr eller arbetsplats.Jag skickade iväg ett sms, inget svar
Jag har panik!!! Jag borde aldri ha skickat smset! Nu kommer jag definitivt ligga sömnlös hela natten och vara sjuk imorgon
För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"Men varför har du panik?
Du uppför dig konstigt på jobbet gentemot din arbetskamrat som du haft ONS med, sen skickar du ett nattligt SMS o sen sjukskriver du dig, ja då har du verkligen gett honom något att ta upp med sina chefspolare.Jag har panik!!! Jag borde aldri ha skickat smset! Nu kommer jag definitivt ligga sömnlös hela natten och vara sjuk imorgon
Men skärp dig! Du gjorde ett val, sen fick du full panik över det. Nu gjorde du ett nytt val för att försöka lösa det och får panik över det också. Visst dina känslor är mänskliga men nu är det dags att hantera känslorna lite vuxet istället. Inse att du inte kan göra något åt saken. Hitta ett sätt att distrahera dig själv och lös problemet imorgon som du tänker dig att andra vuxna människor skulle lösa det.Jag har panik!!! Jag borde aldri ha skickat smset! Nu kommer jag definitivt ligga sömnlös hela natten och vara sjuk imorgon
Jag tror inte jag känner en enda människa som tycker att halv elva-elva är "mitt i natten". Lite för sent för att ringa men många helt normala människor är fortfarande uppe och aktiva den tiden. Du ser ju hur aktiv denna tråd är exempelvis.För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"
För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"
För att han är en mogen, vuxen människa som vad det verkar redan har försökt prata med dig ansikte mot ansikte utan resultat. Det kanske känns asläskigt men om du inte ringer upp nu är det faktiskt du som är ett praktas.han ringde men jag vågade inte svara varför kan han inte bara skicka ett förbannat sms!
Men jisses, lugna dig nu. Är du generellt såhär oroad över saker eller är det den här specifika situationen som gör dig så otroligt hispig?det tog honom en halvtimme att se smset och sen ringer hÀN?
han ringde men jag vågade inte svara varför kan han inte bara skicka ett förbannat sms!
Han kanske stod i duschen eller gjorde vad sjutton som helst som inte involverade telefonen? Han kanske tog tid på sig att försöka formulera ett svar men var inte bekväm med det och tänkte att han hellre testar att ringa? Det är inget konstigt alls.det tog honom en halvtimme att se smset och sen ringer hÀN?
Äsch, jag tror helt allvarligt att du just nu gör en höna av en fjäder. Det är säkert inte alls så allvarligt som du nu verkar tro. Klockan är över 23, de flesta brukar sova vid det här laget, telefonen kan vara på "stör ej" läge och det är bara att sova och kolla imorrn när du möter honom på jobbet, tills det släpp det.För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"