Jag skickade iväg ett sms, inget svar:crazy:
Han kanske har gått och lagt sig redan. Nu kan du inte göra något innan han svarar eller ni ses å jobbet imorn så försök att pausa tills dess. Måla inte up en mass scenarion eller vad som kan hända för du vet inte och ingenting blir bättre av att måla fan på varken vägg, dörr eller arbetsplats.
F.ö. känns det inte okej att sjukskriva sig för man inte vill träffa sin kollega pga nån eventuell konflikt som just nu bara är i ditt huvud. Arbetsplatsen är för arbete, allt annat tar man på tid man inte får betalt av sin arbetsgivare.

Jag har panik!!! Jag borde aldri ha skickat smset! :cry: Nu kommer jag definitivt ligga sömnlös hela natten och vara sjuk imorgon :yuck:

Jag tyckte det var jättemodigt att du skickade det!

Jag tycker inte det är konstigt att det inte kommer ett svar på en gång- han vill kanske fundera ett par varv innan han svarar dig!

I vilket fall som, så har du vetskapen att imorgon vet HAN var DU står.

Jag har panik!!! Jag borde aldri ha skickat smset! :cry: Nu kommer jag definitivt ligga sömnlös hela natten och vara sjuk imorgon :yuck:
Men skärp dig! Du gjorde ett val, sen fick du full panik över det. Nu gjorde du ett nytt val för att försöka lösa det och får panik över det också. Visst dina känslor är mänskliga men nu är det dags att hantera känslorna lite vuxet istället. Inse att du inte kan göra något åt saken. Hitta ett sätt att distrahera dig själv och lös problemet imorgon som du tänker dig att andra vuxna människor skulle lösa det.

Ledsen om jag låter hård och elak men det funkar tyvärr inte i längden att panika och övertänka allt här i livet. Du måste lära dig att hantera jobbiga situationer på en rimlig nivå annars kommer du ha ett väldigt jobbigt liv.

Chilla, han kan ju ha stängt av ljudet om han lagt sig. Har alltid mobilen på ljudlöst när jag lägger mig för att slippa bli störd/väckt.

För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"

Sluta!

Han sover kanske.
Eller så kommer han aldrig att svara.
Och det spelar ingen roll - för hur som helst så har du gjort det du kan nu, så du borde kunna sova gott. Mission completed. Dags att släppa, dags gå vidare.

(Och om han tycker att du är idiot så är det hans känsla. Not your problem!)

det tog honom en halvtimme att se smset och sen ringer hÀN?
Han kanske stod i duschen eller gjorde vad sjutton som helst som inte involverade telefonen? Han kanske tog tid på sig att försöka formulera ett svar men var inte bekväm med det och tänkte att han hellre testar att ringa? Det är inget konstigt alls.
Vill du verkligen inte prata så skriv det i ett SMS. "Jag känner mig inte bekväm med att prata i telefonen om det här, kan du SMSa istället?" eller vadsom.

För att han inte svarar och nu kommer han tycka att jag är en idogt som sitter och smsar "mitt i natten"
Äsch, jag tror helt allvarligt att du just nu gör en höna av en fjäder. Det är säkert inte alls så allvarligt som du nu verkar tro. Klockan är över 23, de flesta brukar sova vid det här laget, telefonen kan vara på "stör ej" läge och det är bara att sova och kolla imorrn när du möter honom på jobbet, tills det släpp det.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 511
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama