Men jisses, lugna dig nu. Är du generellt såhär oroad över saker eller är det den här specifika situationen som gör dig så otroligt hispig?

Han kan för övrigt ha stått i duschen eller vad som helst. Folk sitter inte alltid och glor på sina telefoner.
Jag vet inte själv. Jag har mått dåligt och varit stressad sen i söndags för allt upprepas om och om igen i mitt huvud och jag har inte kunnat släppa det och inte har jag kunnat sova som vanligt heller!! Han är en väldigt snygg man, maskulin och har egentligen allt men jag tror inte att det är någonting för mig för det är inte min typ och han skrämmer mig för vi är väldigt olika och jag har fått mer och mer ångest av att behöva prata med honom ju mer jag tänker på allt. Jag har haft dåliga erfarenheter av män tidigare och det är kanske därför

Du har ju ångest för att du gör det till en stor grej. Jag kan tänka mig att han märker det på dig. Bra att ni kan prata om det imorgon, då får du släppa det nu. Vad han vill prata om kan du gissa hejvilt men det kommer inte hjälpa dig just nu. Om jag var i den situationen att ett ons började hetsa upp sig till paniknivå och undvika mig, kontakta mig och sedan undvika mig igen skulle jag absolut vilja prata om det ansikte mot ansikte. Det skulle kännas fett olustigt om nån betedde sig så mot mig. Hur skulle du känna dig i den situationen? Om någon betedde sig mot dig som du betett dig mot honom?

Man måste vara två för att prata. Är du inte intresserad så är det bara att säga att det finns inget att prata om *punkt*. Jag tror att det är till din nackdel att du gör det så stort, folk har sex varje dag, du inte den enda som haft ett ligg med en kollega. Jag har själv haft sex med en kollega i unga år, nykter dessutom och verkligen ingen jag var intresserad av att ha en relation med. Gjorde det kort men tydligt klart för honom och det var inga problem öht sen.

Du har ju ångest för att du gör det till en stor grej. Jag kan tänka mig att han märker det på dig. Bra att ni kan prata om det imorgon, då får du släppa det nu. Vad han vill prata om kan du gissa hejvilt men det kommer inte hjälpa dig just nu. Om jag var i den situationen att ett ons började hetsa upp sig till paniknivå och undvika mig, kontakta mig och sedan undvika mig igen skulle jag absolut vilja prata om det ansikte mot ansikte. Det skulle kännas fett olustigt om nån betedde sig så mot mig. Hur skulle du känna dig i den situationen? Om någon betedde sig mot dig som du betett dig mot honom?
Jag hade nog blivit osäker, rädd och mått dåligt och jag vet att jag inte beter mig helt normalt nu och det känns som att det inte alltid är helt genomtänkt, därav tråden.
Det var hemskt på jobbet både igår och idag eftersom jag bara flydde från alla situationer och det blev väldigt obehagligt vissa stunder, speciellt när han tog tag i mig

Öh och? Hans sexliv är väl hans bekymmer varför har du plötsligt rätt att spekulera i det?
Jo, men jag tänkte att om någon spekulerar i det jag gjort så tror jag inte att han är så trogen sina ligg han heller, generellt och att han dessutom ligger mycket mer än jag

Jag hade nog blivit osäker, rädd och mått dåligt och jag vet att jag inte beter mig helt normalt nu och det känns som att det inte alltid är helt genomtänkt, därav tråden.
Det var hemskt på jobbet både igår och idag eftersom jag bara flydde från alla situationer och det blev väldigt obehagligt vissa stunder, speciellt när han tog tag i mig

Om du beter dig sådär så måste han ju få väldigt konstiga vibbar? Han kanske vill prata om att du beter dig skumt på jobbet? Du måste ta ett steg ur bubblan och inse att det bara blir en big deal om du gör det till det.

Lär dig av detta; om man flyr från jobbiga situationer blir det jobbigare och jobbigare. Det är en livsläxa så ta tillvara på den.

Vad hans övriga sexliv har med saken att göra förstår jag inte. Men det är klart, om du själv är väldigt förstjust i att spekulera i andras sexliv förstår jag plötsligt varför du är så rädd att själv bli utsatt.

Lär dig av detta; om man flyr från jobbiga situationer blir det jobbigare och jobbigare. Det är en livsläxa så ta tillvara på den.

Vad hans övriga sexliv har med saken att göra förstår jag inte. Men det är klart, om du själv är väldigt förstjust i att spekulera i andras sexliv förstår jag plötsligt varför du är så rädd att själv bli utsatt.
jag menade inte att spekulera i hans sexliv, allt är ju fullt fungerande hos honom, om man säger så :o jag skrev det mer som stöd för min egen noja

Han kanske hela tiden velat prata med dig och säga 'du vi glömmer det där so. Hände i helgen va'

Jättebra att du skicka smset. Och så får ni det här ur världen i morgon! Jag håller tummarna att allt går bra och jag lovar du kommer känna dig bättre efteråt!!

Pepp pepp

Han skrev att vi kan prata om det imorgon :confused:

Så gör det. Eller beroende på vad du skrev o vad du vill så svarar du bara att det inte är något mer att prata om o sen slutar du svara. Inga förklaringar, inga tolkningsproblem bara kort o koncist. De flesta fattar det faktiskt. Sådana as som sprider rykten tja, man får helt enkelt vara trygg i vad man själv vet och agera utifrån vad som passar en själv bäst.

Herregud. Fyllesex. Har du inte lust att prata om det mer än meddelat att du inte är intresserad så har du verkligen NOLL skyldighet att prata mer med honom om det. Jag hade aldrig i livet svarat på det samtalet eller pratat med personen dagen efter tex, det är ju helt överspelat och ni är kollegor, snarare en anledning att INTE knö sig in i en annan kollegas privatliv för att man själv vill "prata om det". No big deal liksom utan bara för båda att släppa utan gnäll imo.

Om du beter dig sådär så måste han ju få väldigt konstiga vibbar? Han kanske vill prata om att du beter dig skumt på jobbet? Du måste ta ett steg ur bubblan och inse att det bara blir en big deal om du gör det till det.
Jag försökte undvika honom men han pratade med mig trots att jag tydligt försökte undvika honom, sen eskalerade det lite till den grad att han tog tag i mig och sa en sak och där kom jag av mig helt så det blev tyst. Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut osv och han vill prata med mg imorgon men det vet jag inte om jag kommer klara av eftersom jag såg att han blev väldigt irriterad sist då han tog tag i mig. jag har fortfarande lite ont i handleden och tänker att folk kommer undra vad vi gör om han ska åratal med mig innan mötet och sen kommer han garanterat prata om saken med cheferna. han är väldigt nära vän med en utav dom högre cheferna och bra vän med resten
Fast om du är helt ointresserad så skulle du inte bry dig eller så är de nåt som jag missat här? Jag har aldrig spekulerat över mina tillfälliga sexpartners sexliv öht då det inte varit relevant då de just varit tillfälliga.
varför kan jag inte vara det?

det oroar mig dessutom att någon av dom som tycker om honom ska börja snacka skit om mig ifall dom ser att vi pratar mer. dom är patetiska och tycker nog inte så bra om mig som det är :cry:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama