Det där känner jag igen, som kan ha flera missade samtal för att telefonen legat "gu vet var" och på ljudlös.Folk sitter inte alltid och glor på sina telefoner.
Men ingen fara svarar så fort jag ska använda den igen ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där känner jag igen, som kan ha flera missade samtal för att telefonen legat "gu vet var" och på ljudlös.Folk sitter inte alltid och glor på sina telefoner.
Jag vet inte själv. Jag har mått dåligt och varit stressad sen i söndags för allt upprepas om och om igen i mitt huvud och jag har inte kunnat släppa det och inte har jag kunnat sova som vanligt heller!! Han är en väldigt snygg man, maskulin och har egentligen allt men jag tror inte att det är någonting för mig för det är inte min typ och han skrämmer mig för vi är väldigt olika och jag har fått mer och mer ångest av att behöva prata med honom ju mer jag tänker på allt. Jag har haft dåliga erfarenheter av män tidigare och det är kanske därförMen jisses, lugna dig nu. Är du generellt såhär oroad över saker eller är det den här specifika situationen som gör dig så otroligt hispig?
Han kan för övrigt ha stått i duschen eller vad som helst. Folk sitter inte alltid och glor på sina telefoner.
Öh och? Hans sexliv är väl hans bekymmer varför har du plötsligt rätt att spekulera i det?egentligen tror jag att han ligger runt väldigt mycket han också om jag ska vara helt öppen med vad jag tror om honom
Jag hade nog blivit osäker, rädd och mått dåligt och jag vet att jag inte beter mig helt normalt nu och det känns som att det inte alltid är helt genomtänkt, därav tråden.Du har ju ångest för att du gör det till en stor grej. Jag kan tänka mig att han märker det på dig. Bra att ni kan prata om det imorgon, då får du släppa det nu. Vad han vill prata om kan du gissa hejvilt men det kommer inte hjälpa dig just nu. Om jag var i den situationen att ett ons började hetsa upp sig till paniknivå och undvika mig, kontakta mig och sedan undvika mig igen skulle jag absolut vilja prata om det ansikte mot ansikte. Det skulle kännas fett olustigt om nån betedde sig så mot mig. Hur skulle du känna dig i den situationen? Om någon betedde sig mot dig som du betett dig mot honom?
Jo, men jag tänkte att om någon spekulerar i det jag gjort så tror jag inte att han är så trogen sina ligg han heller, generellt och att han dessutom ligger mycket mer än jagÖh och? Hans sexliv är väl hans bekymmer varför har du plötsligt rätt att spekulera i det?
Men vad har du med det att göra?Jo, men jag tänkte att om någon spekulerar i det jag gjort så tror jag inte att han är så trogen sina ligg han heller, generellt och att han dessutom ligger mycket mer än jag
Jag hade nog blivit osäker, rädd och mått dåligt och jag vet att jag inte beter mig helt normalt nu och det känns som att det inte alltid är helt genomtänkt, därav tråden.
Det var hemskt på jobbet både igår och idag eftersom jag bara flydde från alla situationer och det blev väldigt obehagligt vissa stunder, speciellt när han tog tag i mig
Lär dig av detta; om man flyr från jobbiga situationer blir det jobbigare och jobbigare. Det är en livsläxa så ta tillvara på den.Jag hade nog blivit osäker, rädd och mått dåligt och jag vet att jag inte beter mig helt normalt nu och det känns som att det inte alltid är helt genomtänkt, därav tråden.
Det var hemskt på jobbet både igår och idag eftersom jag bara flydde från alla situationer och det blev väldigt obehagligt vissa stunder, speciellt när han tog tag i mig
ingenting, men det kan vara skönt att tänka såMen vad har du med det att göra?
jag menade inte att spekulera i hans sexliv, allt är ju fullt fungerande hos honom, om man säger så jag skrev det mer som stöd för min egen nojaLär dig av detta; om man flyr från jobbiga situationer blir det jobbigare och jobbigare. Det är en livsläxa så ta tillvara på den.
Vad hans övriga sexliv har med saken att göra förstår jag inte. Men det är klart, om du själv är väldigt förstjust i att spekulera i andras sexliv förstår jag plötsligt varför du är så rädd att själv bli utsatt.
ingenting, men det kan vara skönt att tänka så
Han skrev att vi kan prata om det imorgon
Jag försökte undvika honom men han pratade med mig trots att jag tydligt försökte undvika honom, sen eskalerade det lite till den grad att han tog tag i mig och sa en sak och där kom jag av mig helt så det blev tyst. Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut osv och han vill prata med mg imorgon men det vet jag inte om jag kommer klara av eftersom jag såg att han blev väldigt irriterad sist då han tog tag i mig. jag har fortfarande lite ont i handleden och tänker att folk kommer undra vad vi gör om han ska åratal med mig innan mötet och sen kommer han garanterat prata om saken med cheferna. han är väldigt nära vän med en utav dom högre cheferna och bra vän med restenOm du beter dig sådär så måste han ju få väldigt konstiga vibbar? Han kanske vill prata om att du beter dig skumt på jobbet? Du måste ta ett steg ur bubblan och inse att det bara blir en big deal om du gör det till det.
varför kan jag inte vara det?Fast om du är helt ointresserad så skulle du inte bry dig eller så är de nåt som jag missat här? Jag har aldrig spekulerat över mina tillfälliga sexpartners sexliv öht då det inte varit relevant då de just varit tillfälliga.